logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

نخستین هتل 5 ستاره استان زنجان تا یک ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود/ فاز نخست دهکده گردشگری نور تا 18 ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

نخستین-هتل-5-ستاره-استان-زنجان-تا-یک-ماه-آینده-کلنگ‌زنی-می‌شود-فاز-نخست-دهکده-گردشگری-نور-تا-18-ماه-آینده-به-بهره-برداری-می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از صدور مجوز نخستین هتل 5 ستاره استان خبر داد و گفت: این هتل تا یک ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

یحیی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده در جذب سرمایه‌گذار اظهار کرد: مجوز تاسیس نخستین هتل پنج ستاره صادر شده و اکنون در مرحله تهیه نقشه و جزئیات مراحل اجرایی است.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده کلنگ هتل پنج ستاره استان بر زمین زده می‌شود، ابراز کرد: در حال مذاکره در مورد ساخت یک هتل پنج ستاره دیگر هستیم.

رحمتی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار جزو اولویت‌های میراث فرهنگی استان است، خاطرنشان کرد: این جذب سرمایه‌گذار در تمامی شهرستانهای استان زنجان دنبال می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه هتل بزرگ زنجان درخواست افزایش ظرفیت از 90 تخت به 400 تخت را کرده است، عنوان کرد: هتل ابهر با پیشرفت 95 درصدی و هتل شهر گرماب نیز با 87 درصد پیشرفت آماده افتتاح هستند.

وی در مورد آخرین وضعیت دهکده نور زنجان نیز گفت: پروژه دهکده گردشگری و بازارچه صنایع دستی نور بیش از سه سال است که متوقف شده است.

رحمتی بیان کرد: در حال حاضر مجری پروژه دهکده نور موظف شده تا در 18 ماه آینده فاز نخست این پروژه را به بهره‌برداری برساند.

وی با تاکید بر اینکه توقف اجرای پروژه دهکده نور دیگر برای ما قابل قبول نخواهد بود، خاطرنشان کرد: اگر مجری پروژه به تعهدات خود عمل نکند طبق مراحل قانونی این امتیاز از او گرفته خواهد شد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر