logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

اتحاد مکر دشمنان را خنثی می کند

اتحاد-مکر-دشمنان-را-خنثی-می-کند

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه همکاری دولت و سپاه پاسداران خنثی کننده مکر دشمنان نظام اسلامی است،گفت:تفرقه افکنی و برپایی حکومت از جمله نقشه های شوم دشمنان است. ...

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمدباقر مقدمی《امام جمعه ایجرود》در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره بر اینکه ناراحتی آمریکا و اورپا از سپاه پاسداران موجب شده است تا علیه سپاه شایعه پراکنی و توطئه کنند،اظهار داشت:همکاری دولت و سپاه در هر شرایط خنثی کننده مکر و توطئه دشمنان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام هر روز برای از بین بردن اسلام فتنه های متعددی را بکار می گیرند،افزود:تفرقه افکنی و برپایی حکومت از جمله نقشه دشمن است.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه دشمنان دلسوز دین اسلام نیستند،تصریح کرد:سپاه پاسداران با داشتن نیروی جوان و خلاق در همه زمینه ها توانسته است توانایی های خود را به عرصه ظهور برساند.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره اتحاد و اتفاق بین مسئولین باید بیش از پیش باشد تا نقشه های شوم دشمنان به خودشان باز گردد،ادامه داد:پیروزی در سوریه و ایستادگی در عراق مرهون تلاش سپاه قدس است.

خطیب نماز جمعه ایجرود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا است،عنوان کرد:دشمنان امروز به دولت فشار می آورد که نباید در کنار سپاه باشد و باید از سپاه فاصله بگیرد.

حجت الاسلام مقدمی با تاکید بر اینکه دشمن خوب می داند که نمی تواند به نظام اسلامی ضربه واردکند،تصریح کرد:دشمنان با تفرقه افکنی می خواهند به خواسته های خود برسند.

وی با اشاره بر اینکه به کوری چشم دشمنان دولت و سپاه در کنار یکدیگر خدمات ارزنده ای به کشور ارائه می کنند،اضافه کرد:همکاری سپاه پاسداران  و دولت لازم و ضروری است.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران به وسیله رزمندگان در سال ۶۵است،گفت:جوانان غیور کشور اسلامی اجازه کوچکترین تجاوزی را به این مرزو بوم نمی دهند.

منبع: ایجرود خبر

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲