logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۵۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

سهم استان زنجان از تبصره 18، 800 میلیارد تومان است

سهم-استان-زنجان-از-تبصره-18،-800-میلیارد-تومان-است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به سهم استان زنجان از تبصره 18، گفت: سهم استان زنجان از این منابع 800 میلیارد تومان است.

به گزارش موج رسا; رامین میرزایی امروز در جلسه رشد اقتصادی استان با بیان اینکه برای رشد اقتصادی استان به دنبال افزایش میزان سرمایه‌گذاری و بهره‌وری هستیم، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و دستگاه‌های اجرایی در حال کارکردن هستند و جمع‌بندی این برنامه‌ها خدمت استاندار زنجان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از تأیید طرح توسط استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی طرح بحث شده و قبل از پایان سال نهایی خواهد شد، تصریح کرد: استان‌های دیگر متوجه شده‌اند که ما روی رشد سرمایه‌گذاری و بهره‌وری کار می‌کینم و مایل هستند طرح را ببینند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان جزو معدود استان‌هایی هستیم که در این زمینه کار می‌کینم، ادامه داد: منابع تبصره 18 از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین شده و سهم استان زنجان 800 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تبصره 18 برای ایجاد اشتغال، ایجاد تولید، و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های برای دریافت این منابع با بانک‌ها وارد رایزنی شوند.

سید محمود موسوی رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه اصناف به‌موازات دولت و بخش خصوصی در آموزش و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کند، ابراز کرد: به‌جرئت می‌توان گفت اصناف بالاترین اشتغال‌زایی را در استان داشته است.

وی با بیان اینکه اصناف هیچ‌وقت برای گرفتن حق خود در مقابل استانداری و فرمانداری تجمع نکرده‌اند، تصریح کرد: اصناف خود را از دولت و حاکمیت می‌دانند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه سهم اصناف از تسهیلات اشتغال‌زایی کم بوده و کمتر مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات بخش اعظمی از تولید نیز بر عهده اصناف است.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳