logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۵۱۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

ماهنشان رتبه اول لیگ تندرستی کشور را کسب کرد

ماهنشان-رتبه-اول-لیگ-تندرستی-کشور-را-کسب-کرد
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری لیگ تندرستی کشور، گفت: شهرستان ماهنشان رتبه اول لیگ تندرستی کشور را کسب کرد.

به گزارش موج رسا; غفار امانی در جلسه لیگ‌ملی همگانی داژبال با اشاره به حضور فعال هیئت ورزش همگانی در تمامی رویداد های ورزشی، اظهار کرد: طرح ها و برنامه های خوبی از طرف هیئت ورزش همگانی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه لیگ تندرستی یک رویداد ورزشی بسیار خوبی بود که از طرف هیئت ورزش همگانی اجرا شد، ابراز کرد: شهرستان ماهنشان از بین ۴۳۰ شهرستان رتبه یک را در این رویداد ورزشی در کشور کسب کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه هیئت ورزش همگانی در کمیته تمرینات معلق کشور رتبه اول را کسب کرد، ادامه داد: دوشنبه های پیاده روی رویداد ورزشی بسیار خوبی بود که از طرف هیئت ورزش همگانی اجرا شد و در این رویداد ورزشی استان زنجان موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

وی با بیان اینکه در مسابقات لیگ داژبال کشور به دنبال کسب رتبه های برتر کشوری هستیم، عنوان کرد: استان زنجان رتبه اول داژبال کشور را دارد.

امانی با بیان اینکه چندین ملی‌پوش و مربی تیم ملی داژبال در استان زنجان حضور دارند، افزود: برای حفظ جایگاه رتبه اول کشوری داژبال باید برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه در چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه باید مسابقات شهرستانی داژبال برگزار شود، ادامه داد: مسابقات به صورت شهرستانی برگزار می‌شود و تمامی ارگانها باید تیم‌های خود را به محل برگزاری مسابقات اعزام کنند.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳