logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۴۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبرداد

زنجان جزو استان‌های برتر در بخش اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی شد

زنجان-جزو-استان‌های-برتر-در-بخش-اقامه-نماز-جماعت-در-دستگاه‌های-اجرایی-شد-
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: براساس اعلام معاونت ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، استان زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه نماز در بخش اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی شناخته شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز در اجلاسیه استانی نماز در حسینیه اعظم زنجان اظهارداشت: همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و مسئولان نهادهای فرهنگی موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در حوزه نماز به ویژه در مدارس شده است.

وی با بیان اینکه در آخرین اجلاسیه نماز در کشور، نوجوان زنجانی به عنوان برترین فعال حوزه نماز انتخاب شد، افزود: در زمینه اقامه نماز در مدارس اقدامات خوبی انجام شده است.

این مسئول بیان داشت: بسیاری از فعالیت‌های حوزه نماز در استان به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده و یا در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری جشنواره طلوع و مسابقات کتابخوانی در حوزه نماز خبرداد و گفت: جشن‌های تکلیف دانش‌آموزان نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزاری می‌شود.

نمایشگاه

حجت‌الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد:  براساس اعلام معاونت ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، استان زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه نماز در بخش اقامه نماز جماعت دستگاه‌های اجرایی شناخته شده است.

وی از تولید 400 برنامه رادیویی با اساتید تخصصی نماز و پخش آن خبرداد و گفت: برنامه‌های خوبی در حوزه نماز در استان اجرایی شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری باشکوه نمازهای ظهر عاشورا در زنجان، یادآورشد: امیدواریم با مساعدت فعالان نماز فعالیت‌های موثرتری در توسعه و ترویج نماز در استان برگزار شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج نماز در بین نوجوانان، گفت: نماز باید در همه ارکان جامعه ساری و جاری شود.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر