logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

نزدیک به یک دهه از آغاز پروژه راهی کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه گذشته/ مسئولان به قولهایشان برای تکمیل این پروژه عمل کنند

نزدیک-به-یک-دهه-از-آغاز-پروژه-راهی-کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه-گذشته-مسئولان-به-قولهایشان-برای-تکمیل-این-پروژه-عمل-کنند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم مسئولان به قولهایی که برای بهره برداری کامل از پروژه کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه داده‌اند، عمل کنند.

به گزارش موج رسا; احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وضعیت پروژه طرح احداث باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه اظهار کرد: با توجه به اینکه وزیر راه و شهرسازی سفری به استان زنجان داشتند و ما نیز به همراه استاندار زنجان، سازمان برنامه و بودجه مسئولان راه و شهرسازی استان نیز تلاش بسیاری در جهت تکمیل این پروژه داشتیم مبلغ خوبی اواخر سال گذشته به پیمانکاران پرداخت شد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بدهی دولت به پیمانکاران این پروژه پرداخت شده است، ابراز کرد: اکنون پیمکاران بر روی پروژه کار می‌کنند و کارها به خوبی به پیش می‌رود اما با این وجود این کار کردن انتظار بنده را برآورده نمی‌کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنده انتظار دارم کارها با جدیت بیشتری انجام شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان خدابنده از مناطق سردسیر است بعد از آذر ماه با توجه به بارش برف کار کردن در پروژه‌های عمرانی از جمله جاده سازی عملا تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده پنج ماه از سال به دلیل شرایط جوی پروژه‌ها تعطیل و یا نیمه تعطیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل بنده از طرف وزیر راه و دیگر مسئولان پیگیر این موضوع بودم تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

بیگدلی بیان کرد: با این شرایطی که کارها پیش می‌رود به نظرم تا هفته دولت امسال و یا مهرماه باند کمربندی خود شهر قیدار که حدود 12 کیلومتر است، افتتاح شود و مقداری از ورودی قیدار هم از سمت زنجان و هم سمت همدان بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه باید منتظر وضعیت بودجه‌ای استان برای تکمیل کل پروژه باشیم، گفت: چهار فاز این پروژه به پیمانکار واگذار شده و فقط فاز پنجم هنوز به پیمانکار واگذار نشده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اما قولی که به ما برای بهره برداری کامل از این پروژه داده شده، در صورت تامین اعتبار سال 97 است.

وی گفت: امیدوارم مسئولان به قولهایی که برای بهره برداری کامل از این پروژه داده‌اند، عمل کنند اما ما تحت هر شرایطی تکمیل این پروژه را پیگیری خواهیم کرد چرا که نزدیک به یک دهه از آغاز این پروژه گذشته است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر