logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۲۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرم دره:

صدها نقشه تروریستی توسط نیروی های امنیتی در کشور منهدم شده است

صدها-نقشه-تروریستی-توسط-نیروی-های-امنیتی-در-کشور-منهدم-شده-است

امام جمعه خرم دره گفت: ده ها و صدها نقشه های تروریستی توسط سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در کشور شناسائی و منهدم شده است و این ها به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه بازی بیش نیست و بر اراده و اقتدار کشور خدشه ای وارد نمی کند.

به گزارش موج رسا; به نقل از نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) تمام تلاش خود را انجام دادند و متاسفانه از حمایت کافی از سوی اطرافیان نشدند و یاران امام حسن(ع) خود را به بهایی ناچیز فروختند و در نهایت ایشان مجبور به صلح شدند.

وی با اشاره به مهمترین هدف امام حسن(ع) گفت: یکی از اهداف صلح امام حسن(ع) پرده برداشتن از چهره واقعی معاویه بود که با نوشتن شرایط صلح خود با معاویه به این امر دست پیدا کردو معاویه بعدا شرایط قید شده در صلح نامه را زیر پا گذاشت.

امام جمعه خرم دره با اشاره به سجایای اخلاقی امام حسن(ع) گفت: از حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام پرسیده شد زهد چیست؟فرمودند: میل به پرهیزگاری و بی میلی نسبت به دنیا. باز پرسیده شد که حلم چیست؟ فرمودند: خشم را فرو بردن و مالک خود شدن. 

حسینی با اشاره به نام گذاری روز میلاد امام حسن(ع) به روز اکرام گفت: روز اکرام روزی که به احترام کرامت، بخشش و جود امام حسن(ع)  نام گذاری شده است و همه از این فرصت استفاده کنند و به فقرا و نیازمندان مساعدت کنند.

وی با اشاره به حملات تروریستی اخیر در تهران ضمن تسلیت به بازماندگان شهدا گفت: ده ها  و صدها نقشه های تروریستی توسط سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در کشور شناسائی و منهدم شده است و این ها به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه بازی بیش نیست و بر اراده و اقتدار کشور خدشه ای وارد نمی کند.

خطیب جمعه خرم دره با اشاره به اینکه این حوادث تلنگری بود برای برخی افراد که اگر ما در خارج از مرزهای کشورمان به دفاع و مبارزه نپردازیم باید برای مقابله با دشمن  در داخل کشور این کار را انجام بدهیم.

حسینی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:  همه‌ی هسته‌های فکری و فرهنگی و عملی و جهادی هرکدام کار کنند؛ مستقل؛ آتش به اختیار باشند، البته قرارگاه مرکزی دستور می‌دهد اما چنانکه قرارگاه مرکزی اختلال دارد، شما افسران جنگ نرم، آنجا آتش به اختیارید.

وی با اشاره به این که برخی مسائل درجه چندمی توسط برخی افراد برای انحراف کردن افکار در کشور مطرح می شود که اهمیت چندانی ندارند ، مشکل اصلی ما بحث اشتغال است اما برخی می آیند کنسرت  و مسائلی از این دست را مطرح می کنند ، مشکل ما فقر، فساد ، ظلم، اختلاس و رانت خواری است .

امام جمعه خرم دره  همچنین با اشاربه  حوادث دهه ۶۰ گفت: مقام معظم رهبری هشدار دادن که در  کشور جای شهید و جلاد را عوض نشود ، در دهه شصت منافقین مردم ما را به خاک و خون کشیدند، و مشابه همین عملیات تروریستی چندین برابر این حملات را در دهه شصت بر علیه مردم ایران انجام داده اند.

حسینی در پایان با اشاره به دستگیری از نیازمندان و دوری از تجملات در مراسمات افطاری و آسان گرفتن امر ازدواج جوانان تاکید کرد.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر