logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری زنجان:

مشارکت 300 هزار زنجانی در انتخابات

مشارکت-300-هزار-زنجانی-در-انتخابات

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: تا کنون 300 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده اند که رقم بالایی محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; بهروز مهدوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در 21 شهر و 17 بخش استان زنجان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه گستره انتخابات ریاست جمهوری گسترده است،افزود: در 707 روستا انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان برگزار می شود.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: انتخابات زنجان در 9 کرسی، ابهر و خرم دره هفت کرسی و در سایر شهرستان ها پنج کرسی توسط کاندیداها اشغال می شود.

مهدوی با بیان اینکه 926 شعبه استانی برای اخذ رای وجود دارد، افزود: 352 شعبه شهری و 574 روستایی شعبه روستایی کار اخذ آرا را برعهده دارند.

وی گفت: بخشی از 926 شعبه سیار است و برای هر سه روستا این شعبات آرای مردم را به صورت جداگانه جمع آوری می کنند.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه72 درصد مردم معادل 769 هزار و 784 نفر واجد شرایط رای دادن هستند،افزود: رسیدن به این درصد بستگی به استقبال مردم دارد.

مهدوی با بیان اینکه 50 شعبه مکانیزه در ابهر،33 شعبه  در خرم دره 33 و در زنجان کاری رای گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند،افزود: از صبح با تامل به دلیل آماده سازی زیر ساخت ها رای گیری مکانیزه انجام شد،اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: میزان مشارکت مردم نسبت به سال گذشته بالا بوده و تا کنون 300 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده اند که رقم بالایی محسوب می شود.

مهدوی با اشاره به اینکه تا کنون از سیستم دستی در انتخابات استفاده نشده است، گفت: به اندازه جمعیت تعرفه در نظر گرفته شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به هوشمندی و مکانیزه بودن صندوقهای اخذ رای در استان گفت: در ساعات اولیه انتخابات این موجب تاخیر جزئی برای تعیین هویت افراد بوده است.

وی، در پایان  خبر از مشارکت بسیار بالایی در استان داد و گفت: شاهد استقبال مطلوب دراین دراستان هستیم.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر