logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

مردم در بزنگاه ها حافظ خون شهدا و نظام هستند/5 سینمای جدید در زنجان کلنگ زنی می شود

مردم-در-بزنگاه-ها-حافظ-خون-شهدا-و-نظام-هستند-5-سینمای-جدید-در-زنجان-کلنگ-زنی-می-شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:مردم ایران  در بزنگاه ها برای حفظ خون شهدا و نظام اسلامی همواره در صحنه حضور دارند.

به گزارش موج رسا; ناصر مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه های استان تلاش کردند در طی دو هفته گذشته به معرفی کاندیداها پراخته و به شور انتخاباتی برای حضور گسترده مردم در انتخابات بیافزایند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، تصریح کرد: حضور قاطبه مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است که خوشبختانه مهیا شده است و همانگونه که ایشان بیان داشتند مردم پیروز انتخابات هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: چشم دشمنان به انتخابات ایران است تا میزان حضور مردم در انتخابات را بررسی کنند.

مقدم با بیان اینکه از آغازین ساعات رای گیری شعبه ها شلوغ بود که این اقتدار نظام اسلامی را می رساند، افزود: این حضور نشان داد که هر چقدر ملت از مسئولان دلخور باشند در بزنگاه برای حفظ خون شهدا و نظام اسلامی همواره در صحنه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه هایی که از محل عمومی دولت استفاده می کنند، از تبلیغ کاندیداها منع شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه این رسانه ها باید در جهت تبیین اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم تلاش می کردند،افزود: تخلفاتی را در کشور و استان داشتیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: المان استاد منزوی حاضر نشده است و در صورت آماده شدن مزار وی ساماندهی می شود.

مقدم در خصوص اختصاص یک قطعه به هنرمندان در مزار، بیان داشت: ظرف سه سال گذشته که هنرمندان استان از دست رفته اند، هیچ یک از خانواده ها حاضر نشدند که این هنرمندان در این قطعه دفن شوند.

وی با اشاره به اینکه 46 خبرنگار و عکاس در استانداری حضور دارند، افزود: 35 خبرنگار در شهرستان ها و 15 خبرنگار صدا و سیمای زنجان خبر انتخابات را مخابره می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به همت معاون استاندار و استاندار زنجان زمینی که در مسیر گردشگری گاوازنگ وجود دارد که به مرکز علمی و احداث هفت سینمای کوچک و نیمه کوچک اختصاص دارد، افزود: پنج سینما 100 نفره و دو سینمای 120 نفره کلنگ زنی می شود.

مقدم خاطرنشان کرد: این پروژه موجب ارتقای فرهنگ سینما می شود که موجب می شود 2 هزار صندلی جدید ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در شهرک صنایع دستی زنجان در ورودی اتوبان زنجان به تهران یک سالن سینما در حال احداث است، افزود: محل سینما قدس هم باید تعیین تکلیف شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر