logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند

پیروز-اصلی-انتخابات-ملت-ایران-هستند-

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان به وقایع و رویدادهای خرداد ماه اشاره و اظهار کرد: اول خرداد ماه سال ۵۹ آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا است.

وی با بیان اینکه از سال ۵۹ محاصره اقتصادی ایرانو توسط آمریکا آغاز شده است، اضافه کرد: آمریکا با فکر اینکه می‌توان با محاصره اقتصادی به انقلاب اسلامی ضربه بزند این محاصره اقتصادی را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا به بهانه‌های مختلف مانند دانش هسته‌ای، حقوق بشر، برنامه موشکی و غیره ایران را تحت فشار قرار داده است، عنوان کرد: با این حال نزدیک به ۳۸ سال است که ملت ایران در مقابل این فشارها و تحریمها ایستاده است.

وی با یادآوری سوم خرداد ماه به عنوان سالروز مقاومت و ایثارگری خاطرنشان  کرد: آمریکا و همپیمانان این کشور صدام را تحریک کرد تا به ایران حمله نظانی کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رژیم بعثی عراق با نزدیک به ۴۸ یگان نظامی با تیپ و لشگر، ۸۰۰ قبضه توپ، ۵۴۰۰ قبضه تانک و نفربر و ۳۶۰ فروند هواپیمای جنگی به ایران حمله کرد، گفت: هدف دشمن این بود که ظرف یک هفته ایران را تحت اختیار خود گرفته و در این راستا دست به جنایت‌های زیادی نیز زدند.

وی با ابراز اینکه دشمن ۱۹ ماه با تمام قوا در خرمشهر حضور داشت تصریح کرد: بعد از ۱۹ ماه نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی وارد میدان شدند و با عملیات بیت‌المقدس ظرف سه روز خرمشهر را آزاد کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با جمعی از توده‌های مردمی تاکید فرمودند که انتخابات اصل دموکراسی در ایران است و هرکسی آزاد است به شخص مورد نظر خود رای دهد.

وی با اعلام اینکه نامزدهای ریاست جمهوری تا به امروز با یکدیگر رقابت می‌کردند بیان کرد: اما بعد از اعلام نتایج انتخابات باید با یکدیگر رفاقت داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه مردم است، تصریح  کرد: شکست و پیروزی معنای ندارد و پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند.

منبع: عصرزنجان،

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر