logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای زنجان:

1500 نفر انتخابات استان زنجان نظارت می کنند/افرادی که می خواهند با بزک رای بگیرند به شعور مردم توهین می کنند

1500-نفر-انتخابات-استان-زنجان-نظارت-می-کنند-افرادی-که-می-خواهند-با-بزک-رای-بگیرند-به-شعور-مردم-توهین-می-کنند

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان گفت: در کل یک هزار و 500 نفر امر نظارت بر انتخابات را در استان زنجان برعهده دارند

به گزارش موج رسا; علی کاظمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر قانون در هر شهرستان کمیته های بازرسی به نمایندگی از مرکز تشکیل شده است که سه نفر در هر کمیته عضو هستند.

وی با بیان اینکه 70 نفر بازرسان هئیت مرکزی نیز به برگزاری انتخابات کمک می کنند، تصریح کرد: ناظرین ساماندهی شده و در کل یک هزار و 500 نفر امر نظارت بر انتخابات را در استان زنجان برعهده دارند.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان ادامه داد: در سه شهر خرم دره، ابهر و زنجان کار جمع آوری آرا به صورت الکترونیکی است.

کاظمی با بیان اینکه با هم افزایی ها و نظارت های انجام شده جمع آوری آرا به صورت مکانیزه به صورت مطلوب در حال انجام است، افزود: گزارش ها و مواردی از مردم، کاندیداها ارائه شده است که این موضوعات پیگیری و تذکر داده می شود.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 779 نفر در شهر ثبت نام کردند، افزود: برای 113 کرسی این افراد رقابت می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: 4 هزار و 567 نفر در 800 روستای برای شورا شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 567 نفر در عرصه رقابت باقی ماندند، تصریح کرد: 93 نفر رد صلاحیت شده است و 285 نفر انصراف داده اند.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان خاطرنشان کرد: 98 درصد کاندیداها در این دوره تایید صلاحیت شده است که نوید خوبی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای محسوب می شود.

کاظمی با بیان اینکه نظارت شوراها متقاوت از شورای نگهبان است، افزود: تلاش می شود با حسن نیت به کاندیداها نگاه شود.

وی گفت: اینکه چه افرادی در انتخابات کاندیدا شده و یا با چه سطح مدیریتی جای سئوال دارد که باید مورد توجه باشد .

کاظمی با اشاره به اینکه امیدواریم در انتخابات آینده در زمینه اعلام نظر در خصوص کاندیداها تفاهمی صورت گیرد ، افزود: با دستگاه های نظارتی و حقوقی نشست های بیشماری برگزار شد.

وی یادآور شد: افرادی که می خواهند با بزک  رای بگیرند به شعور مردم توهین کرده اند باید کاندیداها شناسنامه خوبی داشته باشند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر