logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
میر سلیم در زنجان:

تمام وزرا با همه امکانات برای حمایت از رئیس جمهور کنونی حضور دارند/امکانات دولتی برای حمایت از روحانی در کشور توزیع شده است

تمام-وزرا-با-همه-امکانات-برای-حمایت-از-رئیس-جمهور-کنونی-حضور-دارند-امکانات-دولتی-برای-حمایت-از-روحانی-در-کشور-توزیع-شده-است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قرار نبود تمام دولت باهمه وزرا وبا همه امکانات برای پشتیبانی از رئیس جمهور کنونی که نامزد ریاست جمهوری است حضور داشته باشند.

به گزارش موج رسا; مصطفی میر سلیم نامزد ریاست جمهوری امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان به روند برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: روند تبلیغات کاندیداها تقریبا سالم  است.

وی با بیان اینکه روند انتخابات تا به امروز تقریبا سالم بوده است، تصریح کرد:تنها دولت بر خلاف مقررات در زمینه انتخابات عمل می کند.

نامزد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: قرار نبود همه وزرا با همه امکانات دولتی برای پشتیبانی از رئیس جمهور  که نامزد ریاست جمهوری است، حضور داشته باشند.

میرسلیم بااشاره به اینکه اقدام دولت عدم تساوی در برخورداری از امکانات را نشان می دهد،افزود:صدا سیما در این در این زمینه خوب کار کرده است.

 وی با بیان اینکه از  اصل ما با یک عدم تساوی برخوردار هستیم،عنوان کرد: این عدم تساوی چیزی است که تفاوت فاحش بین نامزد رئیس جمهوری که خودش در حال حاضر رئیس جمهور است با سایر نامزد های ریاست جمهوری را نشان می دهد.

نامزد  ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تمام وزرا بسیج شده اند در نقاط مختلف امکانات را توزیع کرده و در اختیار ستادهای روحانی قرار می دهند، خاطرنشان کرد:وام هایی در بخشداریها و دهداریها در این راستا توزیع شده است.

میر سلیم با اشاره به اینکه شب انتخابات شروع کرده اند به واریز کردن یارانه ها،گفت: اینها اقداماتی است که به طور عادی باید دولت انجام دهد نه در روز انتخابات.

وی با بیان اینکه واریز کردن یارانه ها و افتتاحیه ها باعث میشود دولت  چهره  محرومیت زدایی به خود بگیرد،اظهار کرد: اینها اقداماتی است که در طول چهار سال باید انجام می شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر