logo
امروز : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴

ثبت پنجمین اهدا عضو در زنجان

مسئول شبکه فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: پنجمین مورد اهدا عضو استان امروز با گذشت و ایثار خانواده‌ بهرامی به وقوع پیوست.

ضبط ۷۰ کیلوگرم فرآورده خامی غیربهداشتی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: طی بازدیدهایی که از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت گرفته در سه ماهه اول، ۷۰ کیلوگرم فرآورده خامی غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

عضویت در کانون پرورش فکری رایگان شد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان گفت: به مناسبت ۱۸ تیر ماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

نفرات برتر کاراته مشخص شدند

رئیس هیأت کاراته استان زنجان با بیان اینکه مسابقات انتخابي كاراته رده سني نوجوانان پسران اجرایی شد، گفت: این رقابت‌ها در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

تیرگی نان برون‌قشلاق نشان بی‌کیفیتی آن نیست

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه تیرگی نان روستای برون‌قشلاق نشان بی‌کیفیتی آن نیست عنوان کرد: تیرگی نان‌های موجود نشان از وجود سبوس در نان و سلامت آن را نشان می‌دهد.

جذب بانوان توان‌یاب دنبال می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان جذب بانوان توان‌یاب را یکی از اهداف اصلی عنوان کرد و گفت: این موضوع در هیأت‌های استانی با جدیت دنبال خواهد شد.

معدوم‌سازی لاشه ۳۹ دام بیمار در ابهر

رئیس اداره دامپزشکی ابهر گفت: طی سه ماهه اول سال‌ جاری در کشتارگاه دام نور ابهر ۳۹ رأس گاو، گوسفند و بز بیمار و آلوده شناسایی، ضبط و معدوم‌سازی شد.

آغار طرح غربالگری بینایی در ابهر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: طرح ملی غربال بینایی و پیشگیری از تنبلی چشم در شهرستان ابهر آغاز شد.    

رهایی قاتل از دار مجازات

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: قاتل از قصاص بعد از پنج سال همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان در زنجان رهایی یافت.

اجرای طرح دست‌های مهربانی در خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده از اجرای طرح دست‌های مهربانی در قالب تهیه ۷۰۰ بسته غذایی خشک و توزیع بین جامعه هدف در ماه محرم خبر داد.

رقابت 13 هزار نفر داوطلب زنجانی در کنکور

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش استان زنجان با بیان اینکه آزمون سراسری 21 و 22 تیر ماه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 13 هزار نفر داوطلب در کنکور حضور دارند.

امکان فعالیت شبانه اتوبوس‌های درون شهری نیست

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان در خصوص افزایش ساعت کاری حمل و نقل عمومی زنجان در ایام ماه محرم گفت:‍ امکان فعالیت شبانه حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

تعزیه‌خوانی احیای فرهنگ شهادت سیدالشهدا (ع) است

مسئول هیأت امنای تکیه حسینی ارمغانخانه گفت: تعزیه‌خوانی در ارمغانخانه هر ساله از ازاول تا 13 محرم فعال است و افراد زیادی برای تماشا به این روستا مراجعه می‌کنند و احیای فرهنگ شهادت ابا عبدالله (ع) است.

تنور خانه‌های ساری‌آغل با گازرسانی گرم‌تر می‌شود

روستای ساری‌آغل از توابع بخش مرکزی ماهنشان است و گازرسانی به روستا از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و مردم روستا چشم انتظار بهره‌برداری از این نعمت هستند و مقرر شده تا پایان مراد ماه گازرسانی به اتمام برسد.

فعالیت ۵ مرکز خرید گندم در ماهنشان

مسئول خرید گندم اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: پنج مرکز خرید گندم در ماهنشان در زمان خرید گندم فعالیت خواهند کرد.

آغاز دومین مرحله اردوی تیم ملی کبدی

رئیس هیأت کبدی استان زنجان با بیان اینکه جمعاً ۱۰ مرحله اردو خواهیم داشت تا بازیکنان بتوانند در مسابقات شرکت کنند، گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی کبدی سالنی بزرگسالان (آقایان) برگزار می‌شود.