logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷

عملیات تکمیل پروژه سد مشمپا آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به آغاز دوباره عملیات تکمیل پروژه سد مشمپا گفت: مشکلات سد مشمپا بعد از سفر دور دوم رئیس جمهور به زنجان پیگیری و رفع شده است.

فوت 2 نفر در جاده‌های استان زنجان

معاون عملیات پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در زنجان گفت: حادثه رانندگی در زنجان 2 نفر را به کام مرگ کشاند.

جانی که جان بخشید

رضایت از خانواده‌هایی که قرار است با جان عزیزشان خداحافظی کنند، تصمیمی سخت است که قرار است اهدا عضو عزیزان آن‌ها جان افراد چشم انتظار را نجات دهد اقدامی خداپسندانه که خانواده مرحومه نجفلو راضی به آن شدند.

ادامه بارش‌های پراکنده در زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر همراه است و بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

حضور در انتخابات خاری در چشم دشمن است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی لازم است که مردم وحدت خود را حفظ کرده و با حضور پرشور در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان ایران را نقش برآب کنند.

انتخابات مظهر و نماد مردم‌سالاری است+ فیلم

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره بر اینکه انتخابات مظهر و نماد مردم‌سالاری است گفت: این مبانی که برگرفته از اعتقادات دینی ما بوده ریشه در تفکرات اسلامی ما دارد می‌تواند در ادامه حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور عزیزمان موثر باشد.

لزوم اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس

مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: نظارت دبیران کارگروه‌های پروژه مهر مدارس شهرستان برفرآیند اجرای مطلوب این پروژه ضروری است.

پایگاه قره‌‌درق مجهز برای ارائه خدمات است

سرپرست جمعیت هلال‌‌ احمر شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در شهرستان ماهنشان دو پایگاه ثابت و موقت وجود دارد بیان کرد: پایگاه موقت قره‌درق با یک دستگاه خودرو آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات آماده هستند.

2 واحد معدنی در ابهر جریمه شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر گفت: دو واحد معدنی که به دلیل عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطاریه دریافت کرده بودند، جریمه نقدی شدند.

آموزشگاه فاطمه‌الزهرا ابهر ۷۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: پیشرفت پروژه فاطمه الزهرا(س) نزدیک به ۷۰ درصد است و تلاش خواهد شد این پروژه امسال به اتمام و به بهره‌برداری برسد.

ابهر کمبود فضای آموزشی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: محدودیت منابع مشکلات فضای آموزشی در سطح چند شهر بزرگ، همچون ابهر همچنان باقیست.

مدرسه گلشهر ابهر افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: آموزشگاه ۶ کلاسه گلشهر ابهر به مناسبت عید غدیرخم افتتاح شد.

جشنی به وسعت یک عشق

عید غدیرخم بزرگترین عید ما مسلمانان است و مردم شهرستان ماهنشان نیز اقدام به برگزاری جشن‌های متعدد، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و هزاران برنامه‌ متعدد کرده‌اند.

عید غدیر نماد وحدت بین مسلمانان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه خرم‌دره گفت: عید غدیر پیام وحدت و همبستگی میان مسلمانان را به همراه دارد، این عید فرصتی است تا مسلمانان با هم به جشن و شادی بپردازند و با یادآوری این روز مهم، پیوندهای اخوت و برادری را مستحکم‌تر کنند.