logo
امروز : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶

جهیزیه نوعروسان تحت پوشش زنجانی تامین شد

مدیر‌کل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته 569 مورد جهیزیه نوعروس و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد به ارزش بیش از 19 میلیارد تومان تأمین شد.

دستگیری فرد متخلف به جرم صید ماهی در ماهنشان

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ماهنشان با بیان اینکه فرد متخلف به صید ماهی در ماهنشان دستگیر شد گفت: از این فرد غیر بومی تعداد ۹۷ قطعه ماهی رودخانه‌ای کشف و ضبط شد.

روز خود را با یاد شهدا آغاز کنیم

شهید حسنعلی کرمی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. دوازدهم خرداد ۱۳۶۰‏، در کرخه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است‌.

شناخت مکتب امام(ره) از ویژگی‌ شهید آیت‌الله رئیسی بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مکتب امام به ایران و ایرانی یاد داد که با همه کاستی‌ها و تحریم‌ها ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

پدرم عاشق مردم و وطنش بود

فرزند شهید بهروز قدیمی گفت: پدرم عاشق مردم، وطن و دین خود بود و از تمام دلبستگی‌های خود گذشت.

امام خمینی (ره) زبان گویای اسلام ناب محمدی بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: حضرت امام (ره) زبان گویای اسلام ناب محمدی بود که در شرایط خوفناکی علم آزادی را برافراشت و بشریت را به سوی خدا و آزادی از یوق استکبار فراخواند.

۵۴ واحد مسکن ملی در ماهنشان احداث می‌شود

رئیس بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۵۴ واحد نهضت ملی مسکن در ماهنشان در حال ساخت است گفت: در شهر دندی نیز ساخت ۴۸ واحد نهضت ملی مسکن امسال آغاز خواهد شد.

حضرت روح‌الله را امام یافتیم+ فیلم

مبارز انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه کسی امام(ره) را به ما امام معرفی نکرد گفت: ما حضرت روح الله را از نظر قلبی، دینی، اعتقادی، عملی و هم رساله‌ای امام پیدا کردیم و با جان و دل با عنوان امام خطاب می‌کردیم.

مسئولان شهید آیت‌الله رئیسی را الگو قرار دهند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان تراز در حل مشکلات مردم باید شبانه‌روز نشناسند، همانند شهید آیت‌الله رئیسی که خستگی نمی‌شناخت و مسئولان هم باید اینگونه باشند.

در عزل‌ مسئولان ضعیف دخالت می‌کنم

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان شهرستانی در کارهای خود ضعیف عمل کنند در نصب دخالت نمی‌کنم ولی در عزل‌ها دخالت خواهم داشت‌.

هوای زنجان بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: به سبب عبور امواج ضعیفی از جو استان، شاهد رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق به‌ ویژه در ارتفاعات استان خواهیم بود.

امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه پیام‌نور زنجان لغو شد

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: با توجه به درخواست تعداد بسیاری از دانشجویان و تعطیلات ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، امتحانات پایان نیمسال روز چهارشنبه ۱۶ خرداد دانشگاه لغو می شود.

نمایشگاه بین‌المللی معدن در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی، خدمات و تجهیزات وابسته در سطح بین‌المللی در استان زنجان برگزار خواهد شد.

شخصیت امام(ره) منعکس کننده سیره ائمه اطهار(ع) است

همسر شهید احمد یوسفی گفت: امام خمینی (ره) تفکرات عمیقی نسبت به مسائل موجود در کشور داشتند و می‌توان گفت که جلوتر از زمان حرکت می‌کردند و شخصیت امام راحل منعکس کننده سیره ائمه اطهار (ع) است.

شهید آیت‌الله رئیسی دانش‌آموخته مکتب امام(ره) بود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: مکتب امام راحل پرورش‌دهندگان انسان‌های والامقام است انسان‌هایی که جز برای رضای خدا و خلق خدا کاری انجام نمی‌دهند و شهید آیت‌الله رئیسی شعارهای انقلاب را تحقق بخشید.