logo
امروز : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰

ارائه وام ویعه مسکن به 7607 متقاضی در زنجان

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه صف‌های طولانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تشکیل شده است گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۶۰۷ نفر معادل ۳۰ درصد از ثبت نام کنندگان موفق به اخذ این وام شدند.

واژگونی پراید 8 مصدوم بر جا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: واژگونی پراید در جاده بیجار روستای چورزق هشت مصدوم بر جا گذاشت.

ایجاد بازار مشترک برای عرضه کفش هیدج

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: ترسیم خط همکاری و تولید مدرن و به‌روز کفش، فی‌مابین ویتنام و هیدج نه‌تنها ما را با تقاضای بازارهای جهانی همگام خواهد کرد بلکه فرصت ویژه‌ای را نیز به‌منظور شناخت فرهنگ، ویژگی‌های بازار، روحیات تجار و نحوه تجارت مردمان کشورهای آسیای جنوب شرقی، برای ما ایجاد خواهد کرد.

شهید آیت‌الله رئیسی رهرو مکتب امام(ره) بود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی مردمی داشت که برای خدمت به مردم آمده بود و با قرار دادن شاخصه‌های اصلی رفتار امام راحل به عنوان الگو و راهبر، امورات مختلف کشور را ساماندهی می‌کرد.

برگزاری سومین جشنواره سواد‌ رسانه‌ای نسرا در زنجان

مسئول فضای‌ مجازی بسیج استان‌ زنجان از برگزاری سومین جشنواره سواد‌ رسانه‌ای نسرا در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت‌های استانی و کشوری در حوزه آموزش سواد رسانه و تولید‌ محتوای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

پیش‌بینی تولید 60 هزار تن زیتون در طارم

مدیر جهاد کشاورزی طارم با اشاره به پیش‌بینی تولید 60 هزار تن زیتون در طارم گفت: امسال با شرایط فعلی باغات تولید زیتون بیش از نیاز مصرف خواهد بود.

کشت برنج در زنجان مطابق با الگو انجام می‌شود

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز مطابق هر سال ۲ هزار و ۶۵۰ هکتار از مزارع استان زیر کشت برنج می‌رود گفت: زنجان مطابق با الگوی کشت محصول برنج می‌کارد.

زنجان میزبان خوبی در مسابقات کشتی بود

رئیس هیأت کشتی استان زنجان گفت: همه میهمانانی که برای مسابقات کشتی آمده بودند احساس خوشحالی و رضایت کردند، زنجان از این میزبانی سربلند و سرافراز بیرون آمد.

صادرات ۷۲ میلیون دلاری کالا از زنجان

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در دو ماهه نخست سالجاری حدود 33 هزار و 500 تن کالا به ارزش تقریبی 72 میلیون دلار از زنجان صادر شده است.

تعلل در مسئله افزایش جمعیت خیانت است

امام جمعه قیدار گفت: دچار ابر بحران در خصوص رشد جمعیت و جوانی جمعیت شده‌ایم و آینده‌ای هولناک را خواهیم داشت بنابراین اگر در این مسئله تعلل شود به کشور خیانت شده است.

نمایندگان مجلس همانند شهید مدرس عمل کنند

امام جمعه شهرستان ایجرود گفت: شهید مدرس با شجاعت و صراحت لهجه در مقابل رضاشاه ایستاده بود و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کرد و امروز نیز انتظار این است که نمایندگان اینگونه عمل کنند.

روز خود را با یاد شهدا آغاز کنیم

شهید محمدحسین صادقی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. یازدهم خرداد ۱۳۶۳‏، در پیرانشهر توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است.

ایران قهرمان جام تختی شد

نفرات و تیم‌های برتر چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی مشخص و ایران با کسب ۲۵۰ امتیاز قهرمان شد.

پیشرفت کنونی ایران به برکت امام(ره) است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کشور ایران در دنیای کنونی به برکت امام راحل و خون شهیدان حرفی برای گفتن دارد. از لحاظ قدرت و امنیت کشور و ابعاد علمی، پزشکی و نظامی را امام به ما آموختند و ما نیز مدیون ایشان هستیم.

الگوی شهید آیت‌الله رئیسی، امام(ره) بودند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابهر گفت: دغدغه اصلی امام راحل مشکلات مردم بود و به این نکته توجه خاص داشتند و برای دیگران نیز سفارش می‌کردند که از این امور غافل نشوند و شهید آیت‌الله رئیسی نیز دقیقا از ایشان الگو گرفته بود.