logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

سنگ‌تمام رئیس جمهور در شهرستان خدابنده

فرماندار خدابنده گفت: در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی، شهرستان خدابنده الحق و والانصاف از خدمات بسیاری بهره‌مند شد و ایشان در مصوبات سفر خود به استان، برای خدابنده سنگ تمام گذاشتند.

سوگواری مردم صائین‌قلعه در غم رئیس‌جمهور

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستان و عموم مردم شهید‌پرور در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر صائین‌قلعه برگزار شد.

فرهنگ اهدای عضو باید در جامعه ترویج پیدا کند

رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرمدره گفت: فرهنگ اهدای عضو در جامعه باید ترویج یابد، مردم باید بدانند که اهدای عضو، یک عمل انسانی و خداپسندانه است که می‌تواند جان انسان‌های زیادی را نجات دهد.

عدالت‌خواهی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود

امام جمعه ماهنشان گفت: عدالت‌خواهی و فساد‌ستیزی، ساده‌زیستی، خستگی‌ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت و خدمت به مردم از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بزرگوار بود.

برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان تدوین شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان از تدوین برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: همه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

شهادت مُزد اعمال خدا‌پسندانه رئیس‌ جمهور بود

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه شهادت مُزد اعمال خدا‌پسندانه رئیس‌ جمهور بود گفت: برای عملکرد خدا‌پسندانه شهید عزیز، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی قبل انقلاب و اکنون نتیجه‌ای جز شهادت پیش‌بینی نمی‌شد.

ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم گفت: باید راه خدمت به مردم را که رئیس جمهور شهید طی کرد، ادامه دهیم.

رئیس جمهور دغدغه مردم را داشت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مردم‌داری از ویژگی‌های شاخص شهید رئیسی بود و بسیار برای این مسئله دغدغه داشت.

آیت‌الله رئیسی خادمی مردمی بود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام سعی و تلاش شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم و کشور بود ایشان خادمی شایسته، شجاع و مردمی بود.

ملیله هنر بی‌همتای زنجان در جهان

ظرافت و زیبایی ملیله چنان چشم‌نواز است که هر بیننده را مجذوب خود می‌کند. این زیبایی هنر دستان هنرمندان زنجان که کل جهان را متحیر خود کرده، خواستگاه اصلی ملیله زنجان است.

حجم پرشدگی سدهای زنجان به ۲۶ درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه حجم ورودی سدهای استان زنجان افزایش یافته است، گفت: میزان پرشدگی سدهای در حال بهره‌برداری استان در سال جاری به 26 درصد رسیده است.

عدالت‌محوری از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

امام جمعه طارم گفت: آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت خود با تمام نیروهای برای رفاه مردم تلاش کرد و ولایتمداری، عدالت‌محوری و مردم‌گرایی از ویژگی‌های اخلاقی ایشان است.

جوانمردی رئیس جمهور زبانزد جهان بود

نائب قهرمان وزنه‌برداری با بیان اینکه از دست دادن مردی که از جنس مهر و مهربانی بود باعث تاسف است، گفت: جوانمردی رئیس جمهور زبانزد همه جهان بود.

واحدهای صنفی متخلف خدابنده پلمپ می‌شوند

رئیس مرکز خدمات سلامت خدابنده گفت: واحدهای صنفی که خود کنترلی بهداشتی را انجام ندهند مشمول اعمال قانون و جرایم متعلقه از قبیل جریمه نقدی و پلمپ واحد صنفی می‌شوند.