logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶

موتورسواران گمشده در زنجان پیدا شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: سه موتور سوار مفقودی در منطقه سندستان طارم با تلاش شبانه تیم هلال‌احمر پیدا شد.

ایران به تجهیزات نظامی روز دنیا مجهز است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ایران امروز ایران در حوزه دفاعی حرف اول را می‌زند، گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت جوانان این مرز و بوم به تجهیزات نظامی روز دنیا مجهز است.

ارائه شناسنامه شرط شرکت در آزمون نهایی

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان استان زنجان با ارائه کارت شناسایی و شناسنامه‌‌ای که در اختیار دارند می‌توانند در حوزه‌ها حضور داشته و در امتحانات شرکت کنند و همینطور تمامی اطلاعات دانش‌آموزان در حوزه‌های اجرایی موجود است.

تعطیلی شنبه به صلاح کشور نیست

امام جمعه ماهنشان گفت: در کل می‌توان گفت که تعطیلی روز شنبه به صلاح کشور نیست بلکه به ضرر فعالیت‌های کشور بوده و با آموزه‌های اسلامی و دینی متناقض است و بیشتر تشبیه به اقدامات کفار است که خود را شبیه اروپا و آمریکا کرده‌اند.

کسب مدال‌های رنگارنگ پرس‌سینه توسط زنجانی‌ها

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه کسب پنج مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران زنجانی از مسابقات پرس‌سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور بدست آمد، گفت: این مسابقات به میزبانی استان آذربایجان‌غربی از تاریخ 22 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار شد.

قنادی متخلف در ابهر جریمه شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: متصدی قنادی در ابهر به دلیل گران‌فروشی ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

یکه‌تازی کشاورزان ابهری در امر تولید

برای دستیابی به تولید مواد غذایی بیشتر، از روش‌های جدید و تکنولوژی روز دنیا در کشاورزی استفاده می‌شود و کشاورزان ابهری نیز در این راستا موفق عمل کردند و تعدادی از آنان به عنوان نمونه ملی و استانی انتخاب و معرفی شوند.

کسب مقام دوم توسط تنیسور ابهری

رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر گفت: مقام دوم مسابقات در رشته تنیس روی میز استانی توسط ورزشکار ابهری کسب شد.

سهم زوجین، تربیت سربازان امام رضایی

نباید رزق و روزی را بهانه تک فرزندی کنیم چرا که خانواده‌های پر جمعیت از برکت بیشتری برخوردار هستند بنابراین زوجین باید برای به دنیا آوردن و تربیت سربازان امام رضایی اهتمام ویژه داشته باشند.

مخالفت حضرت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه‌ها

در چنین روزهایی که دشمن صهیونیست فزون از هفت ماه، به نسل‌کشی پرداخته و هزاران شهروند غزه را به خاک و خون کشیده است آیا صلاح است در چنین شرایط روز تعطیلی دشمن که شنبه است، در جمهوری اسلامی ایران نیز به رسمیت شناخته شود؟

تبریک آوارگی ۷۰۰ هزار نفر فلسطینی

در کوران انتقادهای بین‌المللی از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و فشارها برای پایان دادن به این جنگ، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در اقدامی وقیحانه، روز تاسیس رژیم اسرائیل که به سالروز نکبت شناخته می‌شود را تبریک گفت.

احتمال رگبار شدید محلی در زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به ماهیت همرفتی بارش‌ها، احتمال رگبار شدید محدود و محلی در استان دور از انتظار نیست.

رَنجِ تولید

ماهنشان با وجود تولید بیش از ۲۵ هزار تن زردآلو در سال، هیچ صنایع تبدیلی ندارد و این امر سبب ورود دلالان بر بازار شده و محصولات کشاورزان با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسد.

برگزاری جشن دهه کرامت در زنجان

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت مراسم جشن ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت‌معصومه (س) و روز دختر و ولادت هشتمین اختر تابناک امامت امام رضا(ع) در زنجان برگزار شد.