logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹

حق رأی دادن را از خود نگیریم

بعد از انقلاب اسلامی و به برکت رهنمودهای امام راحل کشور و مردم وارد عرصه جدید شدند که در آن مردم سالاری‌دینی مطرح است و حضور مردم در انتخابات حرف اول را می‌زند.

نامزدی که نرسیده خبر گرانی بنزين را می‌دهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید توجه کنند و اطرافیان کاندیداها و بانیان وضع موجود را ببینند، چراکه رئیس ستاد یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری از الان اعلام می‌کند در دولت مد نظر خود نسبت به گران کردن بنزین برنامه دارد.

افزایش ۲.۹ درصدی کمک هزینه ازدواج در ابهر

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: کمک هزینه ازدواج پرداخت شده توسط شعبه ابهر نسبت به سال گذشته، از نظر تعداد ۲.۹ درصد و از لحاظ مبلغ ۴۷.۳ درصد افزایش داشته است.

بازدید بانوان زنجانی از مناطق جنگی غرب

بانوان زنجانی از مناطق جنگی غرب بازدید کردند این بازدید می‌تواند زمینه‌ساز فراهم کردن فضای مناسب برای آشنایی و الهام از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع‌مقدس باشد.

گرانی بنزین تورم کشور را افسارگسیخته می‌کند

مدرس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: رئیس ستاد یکی از کاندیداهای رئیس‌جمهوری که ادامه دهنده راه روحانی است بر گرانی بنزین برنامه‌ریزی کرده و آن را وعده داده است، در صورتی که گرانی بنزین تورم را در کشور افسارگسیخته می‌کند.

کارگاه‌های مادر و دختر در ماهنشان برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان با بیان اینکه کارگاه‌های مادر و دختر در ماهنشان برگزار می‌شود گفت: این کارگاه سه روزه بوده و برای دخترای بالای ۱۷ سال انجام خواهد شد.

انجام بهسازی آسفالت محور پری به علم‌کندی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه بهسازی آسفالت محور پری به علم‌کندی در حال انجام است گفت: فاز اجرایی این پروژه به طول هشت کیلومتر و در چند قطعه شروع شده است.

پذیرفته‌‌شدگان دانشگاه فرهنگیان مشخص شدند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۵۳۲ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده در مرحله اول چند برابر ظرفیت ثبت‌نام کرده بودند، گفت: از این تعداد ۶۲۹ نفر دختر و ۸۹۴ نفر پسر هستند.

سرمربیان تیم‌های کیوروگی خردسالان مشخص شدند

رئیس هیأت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه با تصمیم کمیته فنی تکواندو استان زنجان سرمربیان تیم‌های کیوروگی انتخاب شدند، گفت: کادر فنی تیم‌های خردسالان زنجان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی منطقه‌ای خردسالان معرفی شدند.

پرداخت اجاره مسکن به ۸ هزار خانوار مددجو

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در طول یک هزار روز فعالیت دولت شهید رئیسی؛ 7 هزار و 976 کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

رفع ۱۸ نقطه پرحادثه در محورهای زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از رفع و اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه در دولت سیزدهم خبر داد.

۲ دام مبتلا به سل معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: در سه ماهه اول سال‌جاری ۶۷۹ راس دام سنگین در گاوداری‌های صنعتی شهرستان ابهر تست سل انجام شد و دو دام مبتلا به بیماری سل معدوم‌سازی شد.

تمامی مراکز خرید گندم زنجان فعال شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه از امروز تمامی 42 مرکز خرید تضمینی گندم در استان زنجان فعال شد گفت: کشاورزان می‌توانند گندم خود را به سیلو‍‌ها تحویل دهند.

انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه ضروری است

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه مردم با مشارکت خود برای بار دوم در انتخابات نشان خواهند داد که پای آرمان‌های انقلاب هستند، گفت: انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه ضروری است.

زنجان رتبه نخست ایجاد اشتغال را کسب کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس راستی‌آزمایی‌ داده‌های ثبت شده، ‌این استان با تحقق ۱۰۸ درصدی اشتغال تعهد شده در سال گذشته، رتبه نخست کشور را در این خصوص به خود اختصاص داد.

توزیع کود یارانه‌دار در ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: بیش از ۶ هزار تن انواع کود یارانه‌ای در شهرستان ابهر بین کشاورزان توزیع شد.