logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷

اقدام سخیف تخریب حاج‌قاسم خجالت‌آور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید خجالت بکشد آن نامزد ریاست جمهوری که برای رأی آوردن؛ افرادی مثل شهید جمهور رئیسی عزیز و مظلوم و حاج قاسم عزیز را تخریب و تحقیر می‌کند و به سخره می‌گیرد باید از این اقدام سخیف خود خجالت بکشد.

توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در زنجان

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری در استان زنجان خبر داد و گفت: ‍ گوشت گرم وارداتی هر کیلوگرم با قیمت 330 هزار تومان در فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.

قطع یارانه‌ها قطع امید مردم است

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه شرایط اقتصادی جامعه در وضعیت رکود تورمی ناشی از نرخ‌های بالای بیکاری قرار دارد، گفت: زمزمه‌هایی مبنی بر حذف یارانه‌ها از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی به گوش می‌رسد.

حضور در مرحله دوم انتخابات ارزش بیشتری دارد

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه دو نفر از منتخبان به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند گفت: در این دوره از انتخابات هر کدام از این کاندیداها حتی با داشتن یک رای بیشتر به عنوان منتخب مردم شناخته می‌شود پس این دوره از انتخابات اهمیت فراوانی دارد.

برداشت ۳۰۰۰ تن سیلاب‌گلاب در ماهنشان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۳۰۰ هکتار از باغات ماهنشان به سیب‌گلاب اختصاص دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۳ هزار تُن سیب گلاب از درختان بارده برداشت شود.

ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان آغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است، گفت: این برنامه از ۱۲ تا ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مردم در دوره دوم انتخابات فعال باشند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت در دوره دوم انتخابات مهمتر از دور اول است و لازم است مردم در این عرصه حضور فعال و کارگشا داشته باشند.

FATF ادامه راه بی‌نتیجه دولت روحانی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما در قفس نیستیم ملت ما عزت دارد و هرگز خود را در قفس نمی‌بیند قبولی FATF یعنی قبولی قفس که مردم آن را نمی‌پذیرند.

اشتباه نکنید ایران در قفس نیست

مدرس مسائل سیاسی دانشگاه با بیان اینکه‌ یکی از نامزدهای انتخاباتی ادعا می‌کند اگر توافق خارجی نشود ایران در قفس است، گفت: نخیر، ایران در قفس نیست و در یک محیط بسته به سر نمی‌برند و ما در بن‌بست قرار نگرفته‌ایم که بخواهند اینگونه تعبیر کنند.

کاهش حجم آب مخازن سدهای استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان از کاهش حجم آب مخازن سدهای استان زنجان گفت: حجم وردی سدهای استان زنجان نسبت به سال گذشته روندی کاهش داشت.

قطع یارانه و دست بردن در جیب فقرا افتخار نیست

نماینده سابق مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع یارانه و دست بردن در جیب فقرا و اداره کشور از این راه افتخار نیست گفت: رئیس جمهور منتخب باید برای افزایش تولید ثروت و افزایش منابع درآمدی کشور برنامه داشته باشد.

اهدای جهیزیه به نوعروسان خرمدره‌ای

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرمدره از اهدای 10 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خبر داد.

مشارکت در انتخابات ضروری است

معاون سیاسی فرماندار طارم گفت: حضور مردم در دور دوم انتخابات از دوره اول مهمتر است و مشارکت در این مهم امری حساس است.

آسفالت‌ریزی ۲۷ هزار تنی در شهر زنجان

شهردار زنجان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان گفت: امسال در معابر شهر زنجان 27 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

۲۷ مکان ورزشی افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طرح آزادسازی ۲۷ مکان ورزشی همزمان با سراسر کشور جهت دسترسی رایگان به ورزش برای عموم مردم آغاز شد.

مسکن ملی نباید به سراب تبدیل شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و روستائی شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه تامین مسکن یکی از دغدغه‌های زندگی خصوصاً جوانان است، گفت: نباید اجازه داد با انتخاب نادرست مسکن ملی به سراب تبدیل شود.

انتخابات‌ مظهر حضور مردم‌ و آزادی ملت‌ است

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: حضور و مشارکت مردم در امر انتخابات از اصل انقلاب بوده و مردم برای سرنوشت کشور خود وارد میدان می‌شوند و این بیانگر مظهر حضور مردم‌ و آزادی ملت‌ است.