logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸

فعالیت ۴ مدرسه فوتبال در ماهنشان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه چهار مدرسه فوتبال در ماهنشان فعالیت می‌کنند گفت: فعالیت مدارس فوتبال در زمین‌های ورزشی مختص فوتبال اعم از زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی است.

مشارکت مردم در انتخابات‌ باعث توسعه کشور می‌شود

زنجانی‌ها با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای تاکید کردند: ما برای پابرجایی انقلاب شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم و مشارکت مردم در انتخابات باعث توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

حضور مردم شهرهای استان زنجان پای صندوق‌های رأی

امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهرهای استان زنجان پای صندوق‌های رأی حضور پر شوری داشتند و بار دیگر نشان دادند همیشه در صحنه هستند و با حضور خود در انتخابات به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

نظارت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر بر روند انتخابات

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم با حضور پرشور مردم در سطح استان همراه بود که در این راستا ۳ هزار و ۵۰۰ ناظر بر روند انتخابات در زنجان نظارت می‌کنند.

۸۳۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ۸۳۵ هزار نفر واجدین شرایط رأی دادن در استان هستند و تا ساعت ۱۴ حدود ۱۳۵ هزار نفر در استان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

عزت ایران وابسته به حضور در انتخابات است

امام جمعه زنجان گفت: دوام، عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی در دنیا وابسته به حضور مردم است، هر کسی می‌خواهد ایران عزیز، سربلند باشد امروز در پای صندوق‌های رای حاضر شود.

برگزاری انتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات در استان زنجان در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل برگزار می‌شود گفت: ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.