logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳

رأی‌گیری با فعالیت ۲۰۰۰ عامل اجرایی در ابهر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ابهر گفت: بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند و فرآیند انتخابات را همچون هفته گذشته، نظارت خواهند کرد.

فردای انتخابات روز رفاقت است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری شنبه فردای انتخابات روز رفاقت است، گفت: کارناتمام خود را باید امروز تمام کنیم.

بر آن عهدی که بستیم، هستیم + فیلم

مردم زنجان علت حضور در پای صندوق‌های رای را شرکت در تعیین سرنوشت کشور دانستند و گفتند: به خاطر عهدی که با انقلاب اسلامی ایران بستیم تا آخر پای آن هستیم.

رای دادن با شناسنامه‌های قدیمی امکانپذیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه رای دادن با شناسنامه‌های قدیمی نیز امکانپذیر است، گفت: حضور با شکوه مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه سیاسی را تکمیل خواهد کرد.

پایش معادن در حال انجام است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در سطح شهرستان ماهنشان ۵۰ معدن فعال و غیر فعال وجود دارد گفت: این معادن به صورت منظم و پی‌در‌پی مورد پایش قرار می‌گیرند.

اینترنت فیبرنوری ماهنشان واگذار می‌شود

رئیس اداره مخابرات شهرستان ماهنشان با بیان اینکه اینترنت فیبرنوری در ماهنشان به صورت آزمایشی واگذار می‌شود گفت: این اقدام از ۲۰ خرداد سال‌ جاری آغاز شده است.