logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹

رقابت 13 هزار نفر داوطلب زنجانی در کنکور

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش استان زنجان با بیان اینکه آزمون سراسری 21 و 22 تیر ماه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 13 هزار نفر داوطلب در کنکور حضور دارند.

امکان فعالیت شبانه حمل‌ و نقل عمومی وجود ندارد

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان در خصوص افزایش ساعت کاری حمل و نقل عمومی زنجان در ایام ماه محرم گفت:‍ امکان فعالیت شبانه حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

تعزیه‌خوانی احیای فرهنگ شهادت سیدالشهدا (ع) است

مسئول هیأت امنای تکیه حسینی ارمغانخانه گفت: تعزیه‌خوانی در ارمغانخانه هر ساله از ازاول تا 13 محرم فعال است و افراد زیادی برای تماشا به این روستا مراجعه می‌کنند و احیای فرهنگ شهادت ابا عبدالله (ع) است.

تنور خانه‌های ساری‌آغل با گازرسانی گرم‌تر می‌شود

روستای ساری‌آغل از توابع بخش مرکزی ماهنشان است و گازرسانی به روستا از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و مردم روستا چشم انتظار بهره‌برداری از این نعمت هستند و مقرر شده تا پایان مراد ماه گازرسانی به اتمام برسد.

فعالیت ۵ مرکز خرید گندم در ماهنشان

مسئول خرید گندم اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: پنج مرکز خرید گندم در ماهنشان در زمان خرید گندم فعالیت خواهند کرد.

آغاز دومین مرحله اردوی تیم ملی کبدی

رئیس هیأت کبدی استان زنجان با بیان اینکه جمعاً ۱۰ مرحله اردو خواهیم داشت تا بازیکنان بتوانند در مسابقات شرکت کنند، گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی کبدی سالنی بزرگسالان (آقایان) برگزار می‌شود.

هر گوشه این شهر نشان تو دارد

همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان شهر ماهنشان در حال آماده‌سازی ایستگاه‌های صلواتی توسط جوانان، نوجوانان و کودکان است که در هر گوشه اقدام به ایجاد ایستگاه‌های صلواتی کرده‌اند.

تشکیل ۲۳ پرونده برای اصناف متخلف ماهنشان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماهنشان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری، ۹۳ مورد بازرسی از اصناف انجام شده است که منجر به تشکیل ۲۳ مورد پرونده (گزارش بازرسی) شده است.

تولد ۹۱ نوزاد با اجرای طرح نفس

کارشناس مسئول واحد سلامت شبکه بهداشت شهرستان ابهر گفت: از ابتدای اجرای طرح نفس ۱۵۸ مادر شناسایی شده که ۹۱ نوزاد متولد شدند.

زنجان رتبه سوم کاهش تصادفات را کسب کرد

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: زنجان با کاهش ۱۶ درصدی تعداد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی، رتبه سوم کشوری کاهش تصادفات برون شهری و روستایی در سال ۱۴۰۲ را کسب کرد.

توجه به امر به معروف ضروری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر زنجان گفت: برنامه‌های مختلفی برای انجام امر به معروف در جامعه در نظر گرفته شده و توجه به آن امری ضروری است.

رقابت دیروز به رفاقت امروز تبدیل شود

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه تا دیروز رقابت بین کاندیداها وجود داشت، گفت: از امروز رقابت به رفاقت کارانه تبدیل شده و در جهت حل معضلات و مشکلات گام برداریم.