logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴

صادرات نفت ۲.۵ برابر افزایش یافت

مدیرعامل شركت ملی نفت ایران گفت: صادرات نفت کشور در شرایط سخت تحریم حدود 250 درصد رشد داشته و تقریبا 2.5 برابر شده است.

رسانه‌ها مشعل‌های امید را روشن می‌کنند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه اهمیت رسانه هرگز از اهمیت کسی که در میدان است کمتر نبوده و این را در عملیات وعده صادق تجربه کردیم گفت: رسانه‌ها مشعل‌های امید را جامعه روشن می‌کنند.

امید‌آفرینی اصلی‌ترین ابزار جنگ شناختی است

سخنگوی دولت گفت: مقوله امید‌آفرینی، اصلی‌ترین ابزار جنگ شناختی است و هدف جنگ شناختی این نیست که مسیر متفاوتی نشان مردم دهد، بلکه هدف ایجاد سردرگمی، یاس و فاصله بین آنچه در ذهن مردم است.

امیدوارانه خط‌شکن حل مشکلات اقتصادی باشیم

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: راه برون‌رفت کشور در مسائل اقتصادی این است که امیدوارانه در حل مشکلات، در تولید، رسانه، مدیریت و عمل جهادی خط‌شکن باشیم.

امیدآفرینی قوی‌ترین محرک پیشرفت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه قوی‌ترین محرک انسان برای پیشرفت است گفت: از جمله اهداف دشمن ناامید کردن مردم نسبت به آینده است.

دنیا به ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی پی برده است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همواره امام راحل و رهبری ماهیت جعلی و رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند گفت: امروز ماهیت جعلی این رژیم آشکار شده و همه دنیا به ماهیت جعلی آنها پی بردند.

حضور ۱۸۲ شناگر در مسابقات استانی

نائب رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: ۱۸۲ شناگر متشکل از ورزشکارانی از شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و ماهنشان در مسابقات استانی قهرمانی شنا دختران شرکت داشتند.

کشف 167 کیلوگرم موادمخدر در زنجان

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: 167 کیلوگرم موادمخدر توسط پلیس در دو ماه سال‌جاری در استان کشف شده است.

کشاورزان مشکلات را فتیله‌پیچ می‌کنند

کشاورزان شهرستان ماهنشان توانسته‌اند سختی‌های تولید را به جان بخرند و با وجود تمام مشکلات، تعدادی از آنان به عنوان نمونه انتخاب شدند اما استمرار تولیداتشان نیازمند همراهی مسئولان است.

تولید صادرات محور برنامه وزارت جهاد کشاورزی

عضو اتحادیه مرغداران گوشتی با رد شایعه گرانی مرغ گفت: جوجه‌ریزی طبق روال در حال انجام است و مازاد تولید داریم، پس هیچ افزایش قیمتی در بازار به وجود نمی‌آید.

افتخارم خادمی امام‌رضا(ع) است

خادمیار امام رضا(ع) گفت: خادم امام رضا(ع) شدن بزرگترین آرزوی زندگی من بود، بنده به نوکری و خادمی آقا امام رضا(ع) افتخار می‌کنم.

لزوم ساماندهی سریع خرد‌ه‌بارهای ابهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر گفت: شهرداری یک ماه فرصت دارد، دفاتر خرده بار غیرمجاز را ساماندهی کند.

امیدآفرینی از رسالت مهم روابط‌عمومی‌ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در مواجهه با سیاه نمایی‌ها و تلاش‌هایی که دشمن انجام می‌دهد، امید آفرینی و ارتقای سرمایه اجتماعی رسالت مهم روابط‌عمومی‌ها است.