logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶

آرشیو

برگزاری اردوی تیم ملی ناشنوایان در زنجان

رئیس هیأت تکواندو استان زنجان گفت: اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران برای اعزام به مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ در کشور مالزی به میزبانی زنجان برگزار شد.

طرح ملی ورزش و مردم پیگیری می‌شود

مدیرکل دفتر توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح ملی ورزش و مردم در کشور به طور جدی پیگیری و خدمات رایگان فنی و زیرساختی به عموم، با هدف توسعه و تعمیم ورزش بین اقشار مختلف ارائه می‌شود.

ظرفیت جوانان به مسئله ورزش کمک می‌کند

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرفیت جوانان می‌تواند به مسئله ورزش کمک کند، همچنین ورزش می‌تواند همراه بسیار خوبی برای فرد باشد.

نقش جوانان فعال در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: نقشی که تشکل‌ها و جوانان فعال در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌توانند ایفا کنند، باید مدنظر قرار گیرد و از جایگاه مهمی برخوردار باشد.

تقویت ورزش نیازمند اخلاق و معنویات است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بخش اعظمی از رشته‌های ورزشی که جدید و پیشرفته هستند، همراه با فرهنگ غرب کشورهای خارجی به جامعه ما حواله شده است و باید در این زمینه تلاش کنیم تا ارزش‌های اخلاقی و معنوی در اولویت باشند.

سلطانیه چشم‌انتظار افتتاح استخر

رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه با بیان اینکه از نظر ساختمانی و اجرایی در پروژه استخر سلطانیه هیچ مشکلی نداشته ولی از لحاظ حامل‌های انرژی با اداره گاز به مشکل برخورد کرده‌ایم، گفت: افتتاح استخر برای سال بعد هم مقدور نیست.