logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸

آرشیو

ظرفیت جوانان به مسئله ورزش کمک می‌کند

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرفیت جوانان می‌تواند به مسئله ورزش کمک کند، همچنین ورزش می‌تواند همراه بسیار خوبی برای فرد باشد.

نقش جوانان فعال در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: نقشی که تشکل‌ها و جوانان فعال در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌توانند ایفا کنند، باید مدنظر قرار گیرد و از جایگاه مهمی برخوردار باشد.

تقویت ورزش نیازمند اخلاق و معنویات است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بخش اعظمی از رشته‌های ورزشی که جدید و پیشرفته هستند، همراه با فرهنگ غرب کشورهای خارجی به جامعه ما حواله شده است و باید در این زمینه تلاش کنیم تا ارزش‌های اخلاقی و معنوی در اولویت باشند.

سلطانیه چشم‌انتظار افتتاح استخر

رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه با بیان اینکه از نظر ساختمانی و اجرایی در پروژه استخر سلطانیه هیچ مشکلی نداشته ولی از لحاظ حامل‌های انرژی با اداره گاز به مشکل برخورد کرده‌ایم، گفت: افتتاح استخر برای سال بعد هم مقدور نیست.

رقابت‌های آسیایی والیبال‌نشسته را قضاوت خواهم کرد

داور بین‌المللی والیبال نشسته با اشاره به اینکه در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال‌نشسته آسیا قضاوت خواهم کرد، گفت: بازیکنانی که در لیگ‌های برتر کشور خود حضور داشته و مقام اول تا سوم را کسب کردند، در قالب باشگاه در سطح آسیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.