logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴

آرشیو

افزایش ۵۲ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی زنجان

استاندار زنجان گفت: ۵۲ درصد نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان افزایش یافته برای اولین بار در آمد استان زنجان به درآمد متوسط کشوری رسید و آیت‌الله خاتمی در این پیشرفت شریک است.

کشت 1500 هکتاری سیب‌زمینی در سلطانیه

رئیس اداره تولیدات گیاهی سلطانیه گفت: در حال حاضر شهرستان سلطانیه دارای یک هزار و ۵۰۰ هکتار مزرعه سیب‌زمینی بذری و خوراکی است‌.

بهره‌مندی زنجان از منافع معدن مس قزوین

‌مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به توافق بر سر بهره‌برداری مشترک از معدن مس طارم گفت: زنجان از منافع معدن مس قزوین بهره‌مند می‌شود.

رشد جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ ابهر

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۳ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۱۴۰ قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ شهرستان ابهر انجام شده که نسبت به سال گذشته ۲۶.۵۵ درصد رشد داشته است.

مردم تخلفات صنفی را گزارش دهند

فرماندار ابهر گفت: مردم تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی اصناف مختلف را به سامانه نظارت و بازرسی، با شماره ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و سایر نهادهای مربوطه گزارش دهند.

نابودی محیط زیست نتیجه کشاورزی ناکارآمد

استفاده از شیوه‌های ناکارآمد در کشاورزی علاوه بر تولید محصولات بی‌کیفیت، آثار منفی به محیط زیست و به خطر افتادن جانداران دارد، از این‌رو باید تدابیری اندیشیده شود تا از شیوه‌های کشاورزی کارآمد بهره ببریم.

بهسازی گاردریل‌های آسیب‌دیده ناشی از تصادفات

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: تعمیر و بهسازی گاردریل‌های آسیب‌دیده ناشی از تصادفات در آزادراه زنجان به تبریز با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان انجام شد.