logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳

آرشیو

قیمت لباس فرم دانش‌آموزی اعلام شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: لباس فرم دانش‌آموزی امسال کیفیت و قیمت مناسبی دارد، نرخ‌نامه‌ها به صورت بخشنامه به مدارس اعلام شده است.

هم‌گرایی بین دستگاهای قضائی استان افزایشی است

استاندار زنجان گفت: پروژه مرکز بازتوانی ماده ۱۶ در زنجان افتتاح شد و باز برای تکمیل شدن نیاز به کار بیش‌تر دارد و با هم‌گرایی و تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌ها با هم این مهم تحقق یافت.

رشد ۲۵۱ درصدی پرداخت تسهیلات در زنجان

مدیر کار‌آفرینی امید استان زنجان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۲ به مقدار ۲۵۱ درصد افزایش داشته است که به تبع آن مردم شهرستان ماهنشان نیز از این افزایش مبلغ تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم گفت: توزیع سراسری شکر اعلام شده و در صورت دریافت ابلاغیه توزیع این کالا در استان زنجان نیز انجام می‌شود.

حل مشکل سرمایه در گردش از واجبات است

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به چالش‌ها و راهکارهای رونق تولید گفت: حل مشکل سرمایه در گردش و ثبت سفارش تولید باید از واجبات دولت باشد.

توجه به ظرفیت‌های داخلی موجب پیشرفت می‌شود

امام جمعه هیدج گفت: برای پیشرفت کشور دولت چهاردهم باید یک‌سری کارها را که انجام بدهد، یکی از آن‌ها توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی و اقلیمی کشور و عدم اعتماد به نسخه‌های غربی و بیگانگان است.

دستگیری 15 نفر از متخلفان مالی در زنجان

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از شناسایی و دستگیری متعدد متخلفان در شهرداری این استان خبر داد و گفت: در طول دو سال گذشته 15 نفر از کارمندان متخلف شهرداری زنجان و افراد مرتبط با آن‌ها دستگیر شدند.