logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵

آرشیو

کشت ۱۵ هزار هکتاری سیب‌زمینی در سلطانیه

رئیس اداره تولیدات گیاهی سلطانیه گفت: در حال حاضر شهرستان سلطانیه دارای یک هزار و ۵۰۰ هکتار مزرعه سیب‌زمینی بذری و خوراکی است‌.

بهره‌مندی زنجان از منافع معدن مس قزوین

‌مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به توافق بر سر بهره‌برداری مشترک از معدن مس طارم گفت: زنجان از منافع معدن مس قزوین بهره‌مند می‌شود.

رشد جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ ابهر

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۳ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۱۴۰ قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ شهرستان ابهر انجام شده که نسبت به سال گذشته ۲۶.۵۵ درصد رشد داشته است.

مردم تخلفات صنفی را گزارش دهند

فرماندار ابهر گفت: مردم تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی اصناف مختلف را به سامانه نظارت و بازرسی، با شماره ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و سایر نهادهای مربوطه گزارش دهند.

نابودی محیط زیست نتیجه کشاورزی ناکارآمد

استفاده از شیوه‌های ناکارآمد در کشاورزی علاوه بر تولید محصولات بی‌کیفیت، آثار منفی به محیط زیست و به خطر افتادن جانداران دارد، از این‌رو باید تدابیری اندیشیده شود تا از شیوه‌های کشاورزی کارآمد بهره ببریم.

بهسازی گاردریل‌های آسیب‌دیده ناشی از تصادفات

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: تعمیر و بهسازی گاردریل‌های آسیب‌دیده ناشی از تصادفات در آزادراه زنجان به تبریز با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان انجام شد.

برگزاری دومین رویداد فناورانه کشاورزی در زنجان

رئیس مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان از برگزاری دومین دوره رویداد فناورانه کشاورزی خبر داد و گفت: ایده‌های برگزیده به دومین رویداد ملی راه خواهند یافت.