logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵

آرشیو

دستگیری 15 نفر از متخلفان مالی در زنجان

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از شناسایی و دستگیری متعدد متخلفان در شهرداری این استان خبر داد و گفت: در طول دو سال گذشته 15 نفر از کارمندان متخلف شهرداری زنجان و افراد مرتبط با آن‌ها دستگیر شدند.

انجام ۹ مورد بازگشایی معابر در ابهر

شهردار ابهر گفت: امسال توانستیم تا این مرحله تعداد ۹ واحد از توافقاتی که در سطح شهر ابهر و نواحی شش‌گانه انجام شده بود تعریض و بازگشایی کنیم‌.

متخلف شهرداری زنجان در اختیار دستگاه‌ نظارتی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، از دستگیری فرد متخلف مالی در یکی از مناطق شهرداری خبر داد و گفت: این فرد همچنان در اختیار دستگاه‌های نظارتی بوده و پرونده آن نیز در حال بررسی است.

سایه سنگین اجاره‌بها بر زندگی مستاجران

در سال‌های اخیر اجاره‌بها منازل با سرعت بیش‌تری در حال افزایش است که این امر سبب سختی و مشکلات در زندگی اقشار ضعیف و کم‌ درآمد جامعه شده است از این‌رو نیازمند تمهیداتی است تا معضل تا حد ممکن کاهش پیدا کند.

برداشت انگور از تاکستان‌های ابهر آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر از آغاز برداشت انگور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۱۲۰ هزار تن محصول از تاکستان‌های این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف شود.

افزایش اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از افزایش اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری خبر داد و گفت: مجموع تسهیلات اختصاص یافته به استان به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.