logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹

اقتصادي

قنادی متخلف در ابهر جریمه شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: متصدی قنادی در ابهر به دلیل گران‌فروشی ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

یکه‌تازی کشاورزان ابهری در امر تولید

برای دستیابی به تولید مواد غذایی بیشتر، از روش‌های جدید و تکنولوژی روز دنیا در کشاورزی استفاده می‌شود و کشاورزان ابهری نیز در این راستا موفق عمل کردند و تعدادی از آنان به عنوان نمونه ملی و استانی انتخاب و معرفی شوند.

رَنجِ تولید

ماهنشان با وجود تولید بیش از ۲۵ هزار تن زردآلو در سال، هیچ صنایع تبدیلی ندارد و این امر سبب ورود دلالان بر بازار شده و محصولات کشاورزان با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسد.

تعمیر گاردریل راه‌های سلطانیه انجام می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه گفت: طی دو ماه گذشته ۵۰۰ شاخه گاردریل با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در محورهای تحت پوشش نصب و تعمیر شده است.

بهسازی نقاط حادثه‌خیز آزادراه زنجان_قزوین

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق قراردادهای اداره راهداری با پیمانکار، اعتبارات در نظر گرفته شده در آزادراه زنجان _ قزوین ۴۵۰ میلیارد تومان است که در برنامه امسال لحاظ شده تا نقاط حادثه‌خیز بهسازی و پوشش داده شوند.

کیف پول الکترونیکی در زنجان فعال می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با نظارتی که صورت می‌گیرد رفت و آمد اتوبوس‌ها افزایش خواهد یافت تا زمان انتظار مسافران کاهش پیدا کند با این وجود کیف پول الکترونیکی در زنجان برای کاهش معضلات فعال خواهد شد.