logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

فرهنگی و اجتماعی

کارگاه‌های مادر و دختر در ماهنشان برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان با بیان اینکه کارگاه‌های مادر و دختر در ماهنشان برگزار می‌شود گفت: این کارگاه سه روزه بوده و برای دخترای بالای ۱۷ سال انجام خواهد شد.

پذیرفته‌‌شدگان دانشگاه فرهنگیان مشخص شدند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۵۳۲ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده در مرحله اول چند برابر ظرفیت ثبت‌نام کرده بودند، گفت: از این تعداد ۶۲۹ نفر دختر و ۸۹۴ نفر پسر هستند.

پرداخت اجاره مسکن به ۸ هزار خانوار مددجو

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در طول یک هزار روز فعالیت دولت شهید رئیسی؛ 7 هزار و 976 کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

احتمال وقوع آتش‌سوزی‌ در مراتع استان زنجان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی‌های احتمالی در مراتع استان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی امسال منابع طبیعی را در مقابله با آتش‌سوزی‌ها یاری کنند.

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها تا پایان مرداد ادامه دارد

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول دانست و گفت: فرآیند ثبت‌نام تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و درخواست ما از خانواده‌ها این است که ثبت‌نام فرزندانشان را به روزهای پایانی موکول نکنند.

هلال‌احمر به فکر ایجاد پایگاه ریلی است

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمراستان زنجان گفت: با همکاری راه آهن منطقه شمالغرب آماده راه اندازی پایگاه امداد و نجات ریلی در این استان هستیم.

ساماندهی مزار شهدای خوشنام در حال اجراست

شهردار ماهنشان با بیان اینکه ساماندهی مزار شهدای خوشنام در حال اجرا است گفت: اجرای اِلِمان در سال گذشته انجام شده و محوطه‌سازی و سنگ فرش این مکان نیز طی هفته‌های اخیر شروع شده و در حال انجام است.