logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱

فرهنگی و اجتماعی

فوت 2 نفر در جاده‌های استان زنجان

معاون عملیات پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در زنجان گفت: حادثه رانندگی در زنجان 2 نفر را به کام مرگ کشاند.

جانی که جان بخشید

رضایت از خانواده‌هایی که قرار است با جان عزیزشان خداحافظی کنند، تصمیمی سخت است که قرار است اهدا عضو عزیزان آن‌ها جان افراد چشم انتظار را نجات دهد اقدامی خداپسندانه که خانواده مرحومه نجفلو راضی به آن شدند.

ادامه بارش‌های پراکنده در زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر همراه است و بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

لزوم اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس

مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: نظارت دبیران کارگروه‌های پروژه مهر مدارس شهرستان برفرآیند اجرای مطلوب این پروژه ضروری است.

پایگاه قره‌‌درق مجهز برای ارائه خدمات است

سرپرست جمعیت هلال‌‌ احمر شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در شهرستان ماهنشان دو پایگاه ثابت و موقت وجود دارد بیان کرد: پایگاه موقت قره‌درق با یک دستگاه خودرو آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات آماده هستند.

ابهر کمبود فضای آموزشی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: محدودیت منابع مشکلات فضای آموزشی در سطح چند شهر بزرگ، همچون ابهر همچنان باقیست.

جشنی به وسعت یک عشق

عید غدیرخم بزرگترین عید ما مسلمانان است و مردم شهرستان ماهنشان نیز اقدام به برگزاری جشن‌های متعدد، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و هزاران برنامه‌ متعدد کرده‌اند.