logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷

آرشیو

۱۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند در ابهر وجود دارد

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: در شهرستان ابهر یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند وجود دارد که امیدوار هستیم به همت خیران نیازهای تحصیلی این دانش‌آموزان نیز حل شود.

زندگی‌نامه شهید عمران عابدینی

شهید عمران عابدینی به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. هفتم مهر ۱۳۶۵‏، توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است.

آتش‌نشانان خرم‌دره تجلیل شدند

به مناسبت هفتم مهر ماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری خرم‌دره در ایستگاه شماره ۱ برگزار شد.

راز قتل در پرونده فوت مشکوک برملا شد

رئيس پليس آگاهی استان زنجان گفت: با تلاش كارآگاهان پليس آگاهی زنجان، پرونده فوت مشکوک، قتل از آب درآمد و قاتل شناسايی و دستگير شد.

فعالیت سامانه بارشی در زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی از روز جمعه تا روز دوشنبه در استان فعال خواهد بود و بارش‌های پراکنده و رگباری دور از انتظار نیست و هشدار سطح زرد در این زمینه صادر شده است.

رشته‌های ناپیدای عشق را دریابیم

پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه گفت: رشته‌های ناپیدای عشق را دریابیم پیش از آنکه سکوت طلاق عاطفی در قلب خانه ما رخنه کند.

جشن عاطفه‌ها آموزش انفاق است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان گفت: جشن عاطفه‌ها آموزش انفاق است و دانش‌آموزان در این جشن مهربانی و ببخش که یکی از صفات زیبای خداوند است را تمرین کرده و آموزش می‌بینند.

انجام مراحل پایانی مرمت مسجد چهل‌ستون زنجان

رئیس گروه حفظ و احیاء بناها و محوطه‌های تاریخی میراث فرهنگی استان زنجان گفت: مرمت و بازسازی مسجد چهل‌ستون واقع در داخل بازار زنجان، به مراحل پایانی خود رسیده است.