logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷

آرشیو

کمبود مدرسه رَنج مشترک شهرک‌های زنجان

نبود مدرسه در شهرک‌های زنجان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش‌روی آموزش و پرورش استان زنجان در سال تحصیلی جدید بوده و نیازمند اخذ تصمیماتی است تا رَنجش اهالی شهرک‌نشینان برطرف شود.

همه روستاها از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر گفت: ما در تلاش هستیم همه روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهرستان ابهر در سال آینده از آب پایدار برخوردار شوند.

پیامبر (ص) بهترین الگو برای حفظ وحدت

کارشناس علوم قرآنی گفت: رسول خدا بهترین الگو برای وحدت در جامعه اسلامی است و پیروی از دستورات ایشان برای ادامه حیات مهم است زیرا هر آن‌چه رسول خدا فرمودند تعالیم قرآنی و بیانات خداوند رحمان و رحیم است.

افت فشار آب خرم‌دره به علت قطعی برق

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خرم‌دره کمبود فشار آب در برخی مناطق شهر، به‌ویژه در بخش شمالی را ناشی از قطعی‌های مکرر برق اعلام کرد و گفت: با هر بار قطع برق، سه چاه از مدار خارج می‌شوند و این موضوع باعث افت شدید فشار آب می‌شود.

شرایط استخدام معلمان نهضتی را نداریم

معاون پشتیبانی،برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در قانون بودجه قید شده است که به کارگیری هرگونه نیروی استخدامی بدون مجوز ممنوع است.

زندگی‌نامه شهید رسول منصوری

شهید رسول منصوری به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم شهویور ۱۳۷۰، در ارتفاعات سورکوه بانه بر اثر انغجار مین و اصابت ترکش آن به شهادت رسید.

کمبود پزشک و تجهیزات در درمانگاه هیدج

شهر هیدج، با جمعیتی رو به رشد و شهرتی به عنوان شهری بدون بیکار، همچنان با مشکلات جدی در حوزه بهداشت و درمان مواجه بوده و درمانگاه این شهر کمبود پزشک دارد.

وزش باد زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان استان امروز قسمتی ابری است که گاهی با افزایش ابر و وزش موقت باد همراه خواهد بود و وزش باد در انتظار زنجان است.