logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰

آرشیو

برگزاری رویداد‌ جوانه‌ در زنجان

راهبر اولین رویداد جوانه‌ گفت: رویداد «جوانه‌» با هدف ترویج بیان نوآوری اجتماعی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

کمبود نیروی متخصص طب اورژانس در خدابنده

رئیس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده گفت: در حوزه بهداشت و درمان و در امر اورژانس شهرستان خدابنده با مشکل کمبود نیروی متخصص طب اورژانس مواجه هستیم.

زندگی‌نامه شهید حمزه‌علی پیرمحمدی

شهید حمزه‌علی پیرمحمدی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم شهریور ١٣۶١، در سردشت توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله و سوختگی شدید به شهادت رسید.

۱۶۰۰۰ هنرمند صنایع‌دستی در زنجانی فعالند

معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ۱۶ هزار نفر هنرمند در حوزه صنایع‌دستی در استان مشغول به فعالیت هستند و برای رونق اقتصادی این بخش دست یاری می‌رسانند.

آموزش پیشگیری از سرطان به ۵۰ هزار نفر

بنیانگذار و مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان گفت: تأمین هزینه دارو و درمان در مهرانه رایگان بوده و هیچ مبلغی از بیماران اخذ نمی‌شود. طی گذشت ۱۰ سال نیز، ۵۰ هزار بانو آموزش پیشگیری از سرطان را گذراندند.

دو دهه انتظار برای مسکن مهر!

دو دهه چشم انتظاری و عدم مدیریت مسئولان؛ متقاضیان مسکن مهر ۷۲ هکتاری زنجان را در آستانه ناامیدی کامل قرار داده است.

برپایی ۲۴۵ پایگاه به‌مناسبت جشن عاطفه‌ها در ابهر

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: امسال در مجموع ۲۴۵ پایگاه نیکوکاری با عنوان جشن عاطفه‌ها در سطح میادین عمومی شهری و میعادگاه‌های نماز جمعه، مراکز نیکوکاری و مدارس ایجاد می‌شود.

لزوم اقدام سریع شهرداری ابهر جهت ساماندهی سدمعبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ابهر گفت: با توجه به مطالبات مردم در خصوص سد معبری که توسط مغازه‌داران در خیابان شهید مطهری و خیابان امام خمینی (ره) صورت گرفته است، شهرداری جهت ساماندهی سریع این خیابان‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.