logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳

آرشیو

۳۲ هزار دانش‌آموز ابهری راهی مدرسه شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ۳۲ هزار دانش‌آموز در ۲۱۱ مدرسه و ۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۵۴ کودکستان شهرستان ابهر ثبت‌نام و سازماندهی شدند.

کسب رتبه دهم زنجان در امتحانات نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در طول سه سال تحصیلی که در خدمت دانش‌آموزان هستیم از رتبه ۲۵ به رتبه ۱۰ ارتقاء یافتیم و به‌طوری که امسال در خروجی امتحانات نهایی به رتبه دهم رسیدیم.

مرمت حسینیه ارزه‌خوران ماهنشان انجام شد

رئیس گروه حفظ و احیاء بناها و محوطه‌های تاریخی میراث فرهنگی استان زنجان گفت: مرمت اضطراری مکان مذهبی حسینیه ارزه‌خوران از روستاهای شهرستان ماهنشان انجام شد.

زندگی‌نامه شهید رحیم افشار

شهید رحیم افشار تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سی و یکم شهریور ۱۳۶۰‏، در ماهشهر بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.

«مادر خوانده» برگزیده رویداد ملی ایده‌پردازی شد

تهیه‌کننده و مستندساز رادیو زنجان با اشاره به اینکه «مادر خوانده» برگزیده رویداد ملی ایده‌پردازی شد گفت: آرمان‌ها و رسالت حرفه تهیه کنندگی، مطالعه و پژوهش مداوم، همگام بودن با اخبار روز، پشتکار، و باور به اینکه مستندسازی در رادیو بیان صدای حقیقت است.

دفاع مقدس الگویی برای جهاد و مقاومت امروز

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی زنجان با تاکید براینکه دفاع مقدس الگویی برای جهاد و مقاومت امروز است گفت: نیروهای مسلح امروز با الگوگیری از روحیه دفاع در اوج آمادگی کامل قرار دارند.