logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰

آرشیو

فعالیت ۲ موزه دفاع‌مقدس در زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان گفت: شناخت شهدا و راه و منش آن‌ها و شناساندن این بزرگواران به نسل‌های جدید انقلاب از رسالت‌هایی است که باید به آن توجه داشت و موزه شهدا از جمله اقدامات در این راستا است.

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به نوسانات جوی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید استان را فرا می‌گیرد.

مسیر درست با بهره‌گیری از استعدادها میسر می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری با تمام انسانیت و تقوایی که داشتند به بی‌نهایت رسیدند، گفت: شما دانش‌آموزان نیز مانند او باشید و تغییر ایجاد کنید. با این حال مسیر درست با بهره‌گیری از استعداد‌ها میسر می‌شود.

۳۲ هزار دانش‌آموز ابهری راهی مدرسه شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ۳۲ هزار دانش‌آموز در ۲۱۱ مدرسه و ۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۵۴ کودکستان شهرستان ابهر ثبت‌نام و سازماندهی شدند.

کسب رتبه دهم زنجان در امتحانات نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در طول سه سال تحصیلی که در خدمت دانش‌آموزان هستیم از رتبه ۲۵ به رتبه ۱۰ ارتقاء یافتیم و به‌طوری که امسال در خروجی امتحانات نهایی به رتبه دهم رسیدیم.

مرمت حسینیه ارزه‌خوران ماهنشان انجام می‌شود

رئیس گروه حفظ و احیاء بناها و محوطه‌های تاریخی میراث فرهنگی استان زنجان گفت: مرمت اضطراری مکان مذهبی حسینیه ارزه‌خوران از روستاهای شهرستان ماهنشان انجام می‌شود.

زندگی‌نامه شهید رحیم افشار

شهید رحیم افشار تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سی و یکم شهریور ۱۳۶۰‏، در ماهشهر بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.