logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸

آرشیو

بازگشایی مدارس شروع جهاد علمی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پیام صادر کردند.

فعالیت ۲ موزه دفاع‌مقدس در زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان گفت: شناخت شهدا و راه و منش آن‌ها و شناساندن این بزرگواران به نسل‌های جدید انقلاب از رسالت‌هایی است که باید به آن توجه داشت و موزه شهدا از جمله اقدامات در این راستا است.

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به نوسانات جوی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید استان را فرا می‌گیرد.

مسیر درست با بهره‌گیری از استعدادها میسر می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری با تمام انسانیت و تقوایی که داشتند به بی‌نهایت رسیدند، گفت: شما دانش‌آموزان نیز مانند او باشید و تغییر ایجاد کنید. با این حال مسیر درست با بهره‌گیری از استعداد‌ها میسر می‌شود.

۳۲ هزار دانش‌آموز ابهری راهی مدرسه شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ۳۲ هزار دانش‌آموز در ۲۱۱ مدرسه و ۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۵۴ کودکستان شهرستان ابهر ثبت‌نام و سازماندهی شدند.

کسب رتبه دهم زنجان در امتحانات نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در طول سه سال تحصیلی که در خدمت دانش‌آموزان هستیم از رتبه ۲۵ به رتبه ۱۰ ارتقاء یافتیم و به‌طوری که امسال در خروجی امتحانات نهایی به رتبه دهم رسیدیم.

مرمت حسینیه ارزه‌خوران ماهنشان انجام می‌شود

رئیس گروه حفظ و احیاء بناها و محوطه‌های تاریخی میراث فرهنگی استان زنجان گفت: مرمت اضطراری مکان مذهبی حسینیه ارزه‌خوران از روستاهای شهرستان ماهنشان انجام می‌شود.