logo
امروز : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵

آرشیو

زندگی‌نامه شهید عبدالله محمدی

شهید عبدالله محمدی تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. یکم مهر ۱۳۵۹‏، در تیله کوه سرپل ذهاب توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید.

زنگ مهر و مقاومت در خدابنده نواخته شد+عکس

به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مدرسه دخترانه علم و دانش قیدار نواخته شد.

برگزاری ۲۵۰ برنامه در خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: نزدیک به ۲۵۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است و این برنامه‌ها حاصل زحمات بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌ها و هم‌چنین مسئولان ادارات است.

بازگشایی مدارس شروع جهاد علمی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پیام صادر کردند.

فعالیت ۲ موزه دفاع‌مقدس در زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان گفت: شناخت شهدا و راه و منش آن‌ها و شناساندن این بزرگواران به نسل‌های جدید انقلاب از رسالت‌هایی است که باید به آن توجه داشت و موزه شهدا از جمله اقدامات در این راستا است.

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به نوسانات جوی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید استان را فرا می‌گیرد.

مسیر درست با بهره‌گیری از استعدادها میسر می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری با تمام انسانیت و تقوایی که داشتند به بی‌نهایت رسیدند، گفت: شما دانش‌آموزان نیز مانند او باشید و تغییر ایجاد کنید. با این حال مسیر درست با بهره‌گیری از استعداد‌ها میسر می‌شود.