logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵

فرهنگی و اجتماعی

روز خود را با یاد شهدا آغاز کنیم

شهید زیداله کرمی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. یکم خرداد ۱۳۶۱‏، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به پهلو، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است.

برنامه رسمی امتحانات هماهنگ کشوری اعلام شد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه رسمی و جدید امتحانات هماهنگ کشوری اعلام شد و با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور، مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری در روزهای ۶ و هفت خرداد فراهم خواهد شد.

سوگواری مردم صائین‌قلعه در غم رئیس‌جمهور

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستان و عموم مردم شهید‌پرور در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر صائین‌قلعه برگزار شد.

فرهنگ اهدای عضو باید در جامعه ترویج پیدا کند

رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرمدره گفت: فرهنگ اهدای عضو در جامعه باید ترویج یابد، مردم باید بدانند که اهدای عضو، یک عمل انسانی و خداپسندانه است که می‌تواند جان انسان‌های زیادی را نجات دهد.

برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان تدوین شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان از تدوین برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: همه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

ملیله هنر بی‌همتای زنجان در جهان

ظرافت و زیبایی ملیله چنان چشم‌نواز است که هر بیننده را مجذوب خود می‌کند. این زیبایی هنر دستان هنرمندان زنجان که کل جهان را متحیر خود کرده، خواستگاه اصلی ملیله زنجان است.