logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷

آرشیو

بزرگنمایی اقدامات رژیم صهیونیستی با رسانه

تحلیلگر فضای مجازی و داده کاو کلان داده‌ها گفت: در کشور ما رسانه در میدان نیست اما رژیم اشغالگر فعالیت‌های خود را از طریق رسانه و فضای مجازی بزرگنمایی می‌کند.

شهید سنوار الگو برای جوانان است

کارشناس علوم سیاسی گفت: مادران برای فرزندان فلسطین داستان‌هایی را خواهند گفت که چه بزرگ‌مردانی را این سرزمین مادری به خود دیده است و الگوگیری از این افراد برای بالابردن عزت و اقتدار بین جوانان غیور فلسطین امری مهم است.

بریکس، فرصتی برای تقویت جایگاه ایران

حضور ایران در شانزدهمین اجلاس سران بریکس، فرصتی برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و سیاسی بین‌المللی است؛ این نشست می‌تواند به تقویت نقش ایران در معادلات جهانی منجر شود.

ناقوس مرگ رژیم صهیونیستی رساتر از همیشه

کشورهای اروپایی به‌خصوص ایالات متحده آمریکا، حمایت‌های مادی، معنوی، حقوقی و سیاسی زیادی از رژیم صهیونیستی داشته و دارند، اما ناقوس مرگ رژیم صهیونیستی رساتر از همیشه به گوش می‌رسد.

کنترل افکار عمومی با سلاح صهیونیستی «هاسبارا»

«هاسبارا» به‌عنوان بخشی از دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی مشغول هدایت افکار عمومی است یعنی هم‌زمان با بمباران میدانی ارتش جلاد صهیونیستی، بمباران‌کردن افکار عمومی با تزریق اطلاعات نادرست و جعلی در شکل‌هایی چون ویدئوها و اینفوگرافیک‌ها انجام می‌‌شود.

بسیجیان برای انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس نظام و بسیج به صراحت ثابت کردند که ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم امری تحقق‌پذیر است، گفت: بسیجیان برای انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند.

لزوم بهره‌مندی از استعداد نخبگان در جامعه

امام جمعه زنجان گفت: باید زمینه لازم برای بهره‌مندی از توانایی نخبگان در جامعه فراهم شود چراکه زنجان در این عرصه خوش درخشیده و باعث افتخار بوده و نخبگان زیادی دارد.