logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱

آرشیو

عملیات وعده صادق ۲ نشان از غیرت ایرانی است

کارشناس سیاسی با بیان اینکه عمليات وعده صادق ۲ نشان از غیرت ایرانی است، گفت: کشور ما کشوری آزاد و مستقل است، در برابر گستاخی کشورهای دیگر نمی‌تواند سکوت کند و این را جهان باید بداند و دست از تهدید بردارد.

رژیم صهیونیستی زیر تیغ حزب‌الله است

امام جمعه سجاس با بیان اینکه ما اطمینان داریم رژیم منحوس صهیونیستی در حال فروپاشی است گفت: تمام نقاطی که رژیم غاصب در آن‌جا حضور دارد زیر تیغ حزب‌الله و سربازان غیور آن است.

رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌ای دریافت کرد

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان گفت: سران رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند، آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید، تجاوز و طمع‌ورزی به استقلال، امنیت ملی را با پاسخ کوبنده و قاطع جواب خواهد داد.

پیام نمازجمعه نصر پیروزی جهان اسلام است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه نمازجمعه نصر آغازی برای پایان رژیم غاصب صهیونیستی است و پیامی برای پیروزی نهایی جهان اسلام با محور مقاومت بود، گفت: اصلی‌ترین پیام این نماز لزوم وحدت مسلمانان بود.

شهادت سیدحسن نصرالله پایان کار مقاومت نیست

معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان گفت: عبرت از سرگذشت جنگ احد برای تمام تاریخ است و با شهادت افراد مطرح به دست دژخیمان چیزی تغییر نمی‌کند بلکه جهاد با قدرت ادامه می‌یابد.

وعده صادق ۲ نماد غرور ایران است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: عملیات کوبنده، مشروع، قانونی و دقیق وعده صادق ۲ باعث شور، شعف و احساس غرور ملت بزرگ ایران شد و بیانگر این بود که این کشور بر سر تمامیت ارضی بسیار جدی است.

یهود دشمن سرسخت مسلمان است

امام جمعه سلطانیه گفت: بر اساس آیات قرآن یهود دو بار فساد خواهد کرد و هر دو بار مسلمانان انتقام خواهند گرفت.

مقاومت پیروز می‌شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امروز هم مقاومت در منطقه با این شهادت‌ها عقب نخواهد نشست؛ مقاومت پیروز خواهد شد.