logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹

آرشیو

هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است

امام جمعه ماهنشان گفت: دشمن با تمام توان به دنبال جداسازی شیعه و اهل‌سنت است و آنان از انواع ابزار‌های فکری، اقتصادی و تبلیغی، اجتماعی در این امر استفاده می‌کنند.

ضرورت آشنایی نسل جدید با شهدا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ابهر گفت: شهدای ما نیازمند معرفی بیش‌تر به‌ویژه برای نسل جدید هستند.

اتحاد عامل پیروزی است

عدم اتحاد مسلمانان عامل جنگ غزه است و هیچ فریادرسی در برابر این ناعدالتی وجود ندارد رسانه‌ها در انعکاس اخبار و حقایق فلسطین و غزه به خوبی عمل کردند و این باعث شد چهره خبیث رژیم صهیونیستی بر تمام جهان نشان داده شود.

نفاق مانع آرامش در جامعه است

دادستان کل کشور گفت: پیام هفته وحدت صلح و آرامش است و این امر باید تقویت شود و نفاق مانع آرامش در جامعه است.

نمی‌شود با دیکتارتورهای حقیر وفاق کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که منشا اختلاف‌افکنی در کشور بودند و کسانی که در کشته شدن مردم در اغتشاشات و فتنه نقش داشتند نمی‌توانند شعار وفاق را عملیاتی کنند.

آزاد کردن قدس وظیفه همه مسلمانان است

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آزادی قدس بهترین محور برای وحدت جامعه اسلامی است و این بر هیچ کس پوشیده نیست. بنابراین مسئله فلسطین مربوط به کشورهای مسلمان نیست و تمام مردم جهان را در بر می‌گیرد.

تفرقه آتش خطرناکی بر خرمن اتحاد است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: علمای اهل سنت به خوبی آگاه هستند و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت دوستی و برادری هر چه بیش‌تر گام بر می‌دارند و آنان نیک می‌دانند که تفرقه چه آتش خطرناکی بر خرمن اتحاد خواد بود.

وحدت بین مسلمانان کابوسی برای دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز رژیم صهیونیستی اگر رو به افول است نتیجه اتحاد و وحدت در جامعه اسلامی است و این یکپارچگی بین مسلمانان کابوسی برای دشمنان شده است.