logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰

سیاسی

توجه به امر به معروف ضروری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر زنجان گفت: برنامه‌های مختلفی برای انجام امر به معروف در جامعه در نظر گرفته شده و توجه به آن امری ضروری است.

رقابت دیروز به رفاقت امروز تبدیل شود

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه تا دیروز رقابت بین کاندیداها وجود داشت، گفت: از امروز رقابت به رفاقت کارانه تبدیل شده و در جهت حل معضلات و مشکلات گام برداریم.

قاضی شریح ملعبه استکبار

اگر داستان کربلا را بررسی کنیم یکی از مهمترین اتفاقات قضاوت و شهادت دروغ قاضی شریح است که داستان کربلا را جور دیگری رقم زد و منجر به شهادت حضرت مسلم فرستاده امام به کوفه شد.

حضور پرشور در انتخابات نشان وحدت بود

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی از جمله انتخابات اقتدار کشور را نشان داد و مردم با این حضور خود پای صندوق‌های رأی وحدت و یکپارچگی خود را نشان دادند.

رئیس جمهور منتخب را بیشتر بشناسیم

«مسعود پزشکیان» که با رای اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد، پیش از این نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بود.

رای‌گیری در زنجان با آرامش در حال انجام است

رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات دور دوم بالا است و با آرامش در حال انجام است، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در امر نظارت یاری‌رسان هستند.