logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱

سیاسی

رای به نامزدها رای برای سربلندی کشور است

امام جمعه ایجرود گفت: بعد از برگزاری انتخابات، اعلام نتایج و تایید آن توسط نهادهای مربوطه، باید رقابت به رفاقت تبدیل شود. رای مردم به نامزدها، رای به شهدا و نظام و باعث سربلندی کشور است.

حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه قیدار با بیان اینکه حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است گفت: دنیا انقلاب اسلامی را با حجاب بانوان می‌شناسد و ابرقدرت‌ها از این نشانه پر ارزش انقلاب هراس دارند.

مشارکت در انتخابات پشتوانه نظام است

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات پشتوانه نظام است گفت: انتخابات، شب قدر سیاسی کشور است چون مردم با انتخابات مقدورات خود را رقم می‌زنند.

رئیس‌جمهور منتخب طبق گفتمان انقلاب عمل کند

امام جمعه ابهر گفت:شخصی که منتخب رئیس‌جمهور می‌شود بداند بعد انتخابات زمان تبلیغات تمام شده و نفر دوم اجرایی کشور است و باید بر اساس گفتمان انقلاب عمل کرده و کشور را به قله پیشرفت برساند.

فردای انتخابات روز رفاقت است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری شنبه فردای انتخابات روز رفاقت است، گفت: کارناتمام خود را باید امروز تمام کنیم.

حق انتخاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه حق مشارکت و حق انتخاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: مردم باید از حق خود استفاده کنند و از طرفی تکلیف شرعی و طبق فتوا واجب عینی است.

رای دادن با شناسنامه‌های قدیمی امکانپذیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه رای دادن با شناسنامه‌های قدیمی نیز امکانپذیر است، گفت: حضور با شکوه مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه سیاسی را تکمیل خواهد کرد.