logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰

سیاسی

توانمندی نيروهای جوان کشور را دست کم نگیرید

امام جمعه طارم گفت: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید برنامه دقیق و منظم جهت به کارگیری جوانان در جامعه داشته باشند و برنامه باید طوری تنظیم شود که جوانان با نشاط بیشتر به فعاليت‌ها بپردازند و توانمندی نيروهای جوان کشور نباید دست کم گرفته شود.

اعمال شدیدترین محدودیت‌ها با FATF علیه ایران

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده با بیان اینکه FATF شدیدترین محدودیت‌ها را علیه ایران اعمال کرده است گفت: موفقیت‌های دولت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف نشان داد که این محدودیت‌ها تاثیری بر اقتصاد ایران ندارد.

شهید سلیمانی عزت و افتخار ایران است

مدرس دانشگاه گفت: بسیاری از افراد هستند که برای جمع کردن رأی دست به تخریب می‌زنند و این تخریب کارساز نیست؛ باید گفت شهید سلیمانی موی دماغ نیست؛ عزت و افتخار ایران است.

اقدام سخیف تخریب حاج‌قاسم خجالت‌آور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید خجالت بکشد آن نامزد ریاست جمهوری که برای رأی آوردن؛ افرادی مثل شهید جمهور رئیسی عزیز و مظلوم و حاج قاسم عزیز را تخریب و تحقیر می‌کند و به سخره می‌گیرد باید از این اقدام سخیف خود خجالت بکشد.

مردم در دوره دوم انتخابات فعال باشند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت در دوره دوم انتخابات مهمتر از دور اول است و لازم است مردم در این عرصه حضور فعال و کارگشا داشته باشند.

FATF ادامه راه بی‌نتیجه دولت روحانی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما در قفس نیستیم ملت ما عزت دارد و هرگز خود را در قفس نمی‌بیند قبولی FATF یعنی قبولی قفس که مردم آن را نمی‌پذیرند.

اشتباه نکنید ایران در قفس نیست

مدرس مسائل سیاسی دانشگاه با بیان اینکه‌ یکی از نامزدهای انتخاباتی ادعا می‌کند اگر توافق خارجی نشود ایران در قفس است، گفت: نخیر، ایران در قفس نیست و در یک محیط بسته به سر نمی‌برند و ما در بن‌بست قرار نگرفته‌ایم که بخواهند اینگونه تعبیر کنند.

مشارکت در انتخابات ضروری است

معاون سیاسی فرماندار طارم گفت: حضور مردم در دور دوم انتخابات از دوره اول مهمتر است و مشارکت در این مهم امری حساس است.

انتخابات‌ مظهر حضور مردم‌ و آزادی ملت‌ است

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: حضور و مشارکت مردم در امر انتخابات از اصل انقلاب بوده و مردم برای سرنوشت کشور خود وارد میدان می‌شوند و این بیانگر مظهر حضور مردم‌ و آزادی ملت‌ است.