logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲

آرشیو

نتانیاهو جنایت کار جنگی است

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتانیاهو به عنوان جنایت کار جنگی باید محاکمه شود و در این مسیر سازمان ملل وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بی‌سابقه است

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بی‌سابقه است و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع هنر نیست بلکه خبیث بودن آن‌ها را نشان می‌دهد، به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

دودوزه بازی اصلاحات برای دولت!

جریان سیاسی که هر روز بهانه‌ای را دستاویز اعمال فشار بر دولت قرار می‌دهد این روزها پوست اندازی کرده و از قامت منتقد دولت وفاق به کسوت دلسوز وفاق تبدیل شده است.

خبرنگار نیمه جنگی روایتی زیبا از یک رزمنده

مسعود بابازاده خبرنگار و رزمنده هشت سال دفاع مقدس سن نوجوانی که از زنجان برای لبیک گفتن به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حوزه رسانه فعالیت داشته و برای انتشار خبرهای جبهه عازم خط مقدم می‌شود.

حملات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی اوج وحشی‌گری آن‌هاست

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حملات جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به لبنان نشانگر کینه‌ورزی بوده و درماندگی این رژیم منحوس را در برابر حملات مقاومت را می‌رساند.

ترویج فرهنگ شهادت ضروری است

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: شناخت شهدا، راه و روش آنان در جامعه امری مهم است ترویج فرهنگ شهادت ضروری است، بنابراین ترویج فرهنگ شهادت ضروری است.

رژیم صهیونیستی ماهیتی پلید دارد

استاد دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده گفت: حملات ددمنشانه رژیم تروریستی و منحوس صهیونیستی به مناطقی از جنوب لبنان و ترور مردم مظلوم لبنان همواره نشانگر ماهیت پلید فرزند نامشروع استکبار جهانی است.

«طوفان الاقصی» باعث فرسایش شدید بدنه رژیم صهیونیستی

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند حمله زمینی به مردم لبنان داشته باشد چرا که ارتش این رژیم کودک کش با خسارت زیادی مواجه خواهد شد و این خود بیانگر فرسایش بدنه این رژیم است.