logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱

سیاسی

حضور در انتخابات خاری در چشم دشمن است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی لازم است که مردم وحدت خود را حفظ کرده و با حضور پرشور در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان ایران را نقش برآب کنند.

عید غدیر نماد وحدت بین مسلمانان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه خرم‌دره گفت: عید غدیر پیام وحدت و همبستگی میان مسلمانان را به همراه دارد، این عید فرصتی است تا مسلمانان با هم به جشن و شادی بپردازند و با یادآوری این روز مهم، پیوندهای اخوت و برادری را مستحکم‌تر کنند.

مراقب روی کار آمدن دولت ناکارآمد باشیم

امام جمعه طارم با بیان اینکه در انتخابات باید مراقب افرادی و توطئه‌های آنان برای روی کار آمدن افراد نالایق بود و نسبت به این مهم حساسیت داشت.

شرکت در انتخابات ادامه راه شهیدان است

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه شرکت در انتخابات ادامه راه شهیدان است گفت: حصار امنیتی کشور وابسته به حضور و مشارکت مردمی است و حضور حداکثری سبب افزایش اعتبار کشور است.

وجود 160 شعبه اخذ رای در خدابنده+فیلم

فرماندار خدابنده با بیان اینکه 160 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان وجود دارد گفت: 90 شعبه ثابت و 70 شعبه سیار در بخش‌های پنج‌گانه شهرستان خدابنده مستقر شده است.

حضور در انتخابات باعث یاس دشمنان می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مشارکت بالا در انتخابات‌ بیانگر وحدت و اتحاد در جامعه اسلامی است و حضور در انتخابات باعث یاس دشمنان می‌شود.

شرکت در انتخابات واجب است

مدرس دانشگاه و فعال سیاسی گفت: شرکت در انتخابات واجب، واجب‌تر از آن انتخاب فرد اصلح با توجه به شاخص‌های مقام معظم رهبری است.