logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳

سیاسی

حق رأی دادن را از خود نگیریم

بعد از انقلاب اسلامی و به برکت رهنمودهای امام راحل کشور و مردم وارد عرصه جدید شدند که در آن مردم سالاری‌دینی مطرح است و حضور مردم در انتخابات حرف اول را می‌زند.

نامزدی که نرسیده خبر گرانی بنزين را می‌دهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید توجه کنند و اطرافیان کاندیداها و بانیان وضع موجود را ببینند، چراکه رئیس ستاد یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری از الان اعلام می‌کند در دولت مد نظر خود نسبت به گران کردن بنزین برنامه دارد.

انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه ضروری است

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه مردم با مشارکت خود برای بار دوم در انتخابات نشان خواهند داد که پای آرمان‌های انقلاب هستند، گفت: انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه ضروری است.

۱۵ زندانی زنجانی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: 15 زندانی در استان زنجان در جریان بازدید مقامات قضائی استان از زندان به مناسبت هفته قوه قضائیه آزاد شدند.

مشارکت ۴۶ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: میزان مشارکت شهروندان واجد شرایط این استان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۴۶.۲ درصد بود.

نظارت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر بر روند انتخابات

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم با حضور پرشور مردم در سطح استان همراه بود که در این راستا ۳ هزار و ۵۰۰ ناظر بر روند انتخابات در زنجان نظارت می‌کنند.

۸۳۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ۸۳۵ هزار نفر واجدین شرایط رأی دادن در استان هستند و تا ساعت ۱۴ حدود ۱۳۵ هزار نفر در استان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.